Kampanie AdWords mogą być bardzo zróżnicowane. Jednym z często wykorzystywanych formatów jest grupa reklam związana ze słowami kluczowymi takimi jak nazwa firmy. Tego typu frazy określa się mianem brandowych. Czy takie kampanie mają sens i czy sklep pojawiający się wysoko w wynikach wyszukiwania potrzebuje reklamy na brand? Wszystkiego dowiesz się z tego tekstu.

Bądź krok dalej niż konkurencja

Bardzo często kilka firm działających w tej samej branży nie korzysta z fraz brandowych, co możesz w bardzo łatwy sposób wykorzystać. Pod warunkiem oczywiście, że Twoja nazwa i nazwy konkurencji są podobne i wykorzystują te same słowa kluczowe. Przy niskim zainteresowaniu frazami brandowymi możesz w łatwy sposób, niskim nakładem pieniędzy zdobyć pożyteczny ruch, który być może przerodzi się z decyzję zakupową.

Co z kosztami?

Kampanie brandowe w większości przypadków generują naprawdę niski koszt dzienny, co wpływa na to, że powinieneś zainteresować się reklamowaniem w ten sposób. Nie masz dużo do stracenia, a efekty mogą przejść Twoje najśmielsze oczekiwania. Oczywiście nie należy przygotowywać reklamy na brand bez uprzedniej analizy konkurencji i zbadania tego, w jaki sposób prowadzi ona swój marketing internetowy.

Od czego zacząć?

To bardzo proste. Zanim zdecydujesz się na kampanię brandową najpierw sprawdź narzędzie do planowania słów kluczowych i zapoznaj się z analizami przygotowanymi na podstawie wpisanych przez Ciebie fraz. Ta wiedza może uchronić Cię przed przepalaniem budżetu i korzystaniem z kampanii brandowej bez większej potrzeby.

Dodaj link sponsorowany

Frazy brandowe, frazami brandowymi, ale warto w kampanii, jest również wykorzystać linki sponsorowane. Użytkownicy patrzą na tego typu reklamy o wiele przychylniej, ponieważ linki upewniają ich, że szukają właśnie Twoich usług. Jest to swoistego rodzaju gwarancja dobrego wyboru.

Jeżeli więc zadasz nam pytanie, czy kampanie brandowe się opłacają, to z czystym sumieniem odpowiemy - TAK, jak najbardziej, pod warunkiem, że są umiejętnie prowadzone. Najlepiej zgłosić się z tym do specjalistów, którzy znają się na marketingu internetowym. Zachęcamy do kontaktu, wiemy jak sprawić, by Google AdWords dodało Twojej firmie wiatru w żagle.