Wróć do realizacji

Brooks Running

Klient
Klient
4Run Sp. z o.o. S.K.
realizacja sklepu internetowego
Typ projektu

Sklep B2C

sklep internetowy b2c
Adres www
brooks-running.pl
realizacja sklepu internetowego Brooks Running realizacja sklepu internetowego Brooks Running #2

Brooks Runnig – nowoczesny sklep
dostosowany do Twoich potrzeb

Brooks Running to amerykańska marka, która powstała w 1914 roku. Dostarcza ona najlepszej jakości, spersonalizowane produkty dla biegaczy, promując tę aktywność oraz pasję.

Brooks to także promotor nowoczesnych technologii wspierających miliony sportowców na całym świecie. Firma promuje się jako marka tworzona przez biegaczy dla biegaczy. W Polsce, Brooks Running funkcjonuje od 2008 roku, stale rozbudowując ofertę dla biegaczy.

Współpracując z firmą 4 Run, która jest dostawcą produktów marki, wykonaliśmy nowoczesny serwis spełniający najnowsze standardy e-commerce. Dążyliśmy do tego, aby nowy sklep skutecznie promował markę w sieci, zapewniając jej klientom najlepsze doświadczenia zakupowe.

wyzwania ecommerce przy budowie sklepu internetowego

Wyzwania e-commerce

  • Zaprojektowanie architektury serwisu spełniającego najnowsze standardy e-commerce
  • Wykonanie kreatora i zaawansowanej wyszukiwarki produktów z uwzględnieniem istotnych kryteriów branych pod uwagę podczas wyboru modeli butów do biegania
  • Propagowanie idei świadomego odpowiedzialnego kupowania butów sportowych i odzieży sportowej przez wprowadzenie treści edukacyjnych w obrębie sklepu
  • Skrócenie ścieżki zakupowej użytkownika

Co zrobiliśmy dla Brooks?

Podczas współpracy naszym głównym zadaniem było zaprojektowanie i wdrożenie zaawansowanej architektury serwisu, w którym zaimplementowaliśmy najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne zgodne z potrzebami docelowej grupy odbiorców.

sklep internetowy z zaawansowaną wyszukiwarką produktów

Zaawansowany kreator wyszukiwarki produktów

W ramach prac nad serwisem opracowaliśmy autorski kreator zaawansowanego wyszukiwania produktów, który uwzględnia kluczowe kryteria brane pod uwagę podczas wyboru modeli butów do biegania. Pozwoliło to potencjalnym klientom sklepu znacząco przyśpieszyć i ułatwić ścieżkę zakupową.

Jak wyglądały prace nad e-sklepem dla Brooks?

Współpraca z amerykańską marką przebiegała wieloetapowo. Podczas realizowanych prac pozostawaliśmy w ciągłym kontakcie z klientem, upewniając się, że nasza wizja witryny e-commerce jest zgodna z jego potrzebami i wymaganiami.

Filozofia profesjonalnych i odpowiedzialnych zakupów

Jednym z naszych celów było wykonanie sklepu w oparciu o wiedzę i profesjonalizm. Brooks Running to marka zrzeszająca świadomych i wymagających klientów poszukujących możliwie najlepszych rozwiązań. Dlatego też naszym zadaniem było zaprojektowanie sklepu zgodnego z ideą marki i filozofią odpowiedzialnego oraz profesjonalnego kupowania sportowych produktów. W obrębie witryny przygotowaliśmy sekcję bloga z poradami dotyczącymi sportu i testami obuwia i odzieży.

Zoptymalizowana ścieżka zakupowa

Jednym z ważniejszych działań było zoptymalizowanie i skrócenie ścieżki zakupowej, a także zaprojektowanie rozwiązań, które zapewniłyby możliwie najlepszy User Experience. Udało się nam to dzięki wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań, atrakcyjnych zdjęć oraz intuicyjnych powiązań między poszczególnymi podstronami sklepu.

Zaawansowana wyszukiwarka produktów

Zaawansowana wyszukiwarka produktów z portfolio marki

Opracowaliśmy rozbudowaną i funkcjonalną wyszukiwarkę oferty produktowej marki Brooks, co zapewniło klientom możliwość sprawnego odnalezienia interesujących ich produktów, a także przyczyniło się do poprawy konwersji.

Dostosowanie produktu idealnie do klienta

Podczas realizacji dla firmy 4 Run przyświecał nam cel opracowania serwisu e-commerce, który by idealnie współgrał z ideami i wartościami marki. Wykonany sklep internetowy połączył kluczowe funkcjonalności z designerską oprawą graficzną zgodną z oczekiwaniami docelowej grupy odbiorców i identyfikacją wizualną firmy.

Atrakcyjne przedstawienie produktów

Wdrożyliśmy duże, atrakcyjne zdjęcia produktów oraz uprościliśmy drogę zakupową, jaką musi przebyć użytkownik chcący przejrzeć ofertę oraz nabyć produkty marki. W ten sposób zadbaliśmy o odpowiednio korzystną prezentację portfolio produktowego marki Brooks.

Moduł zestawów promocyjnych i kodów rabatowych

Zaprojektowanie modułu zwracającego kody rabatowe i zestawy promocyjne pozwoliło wzmocnić sprzedaż oraz zachęcić konsumentów do zwiększania zakupowego koszyka, co przełożyło się na poprawę konwersji.

Integracja z zewnętrznymi systemami

Integracja z systemem DPD pozwoliło sklepowi na sprawne zarządzanie dostawami i przesyłkami kurierskimi, gwarantując konsumentom transparentne i atrakcyjne cenowo warunki dostaw zamówionych produktów. Dzięki zintegrowaniu platformy e-commerce z oprogramowaniem CRM i ERP Firmao zapewniliśmy firmie łatwe i kompleksowe zarządzanie dostawami i płatnościami. Udostępniliśmy również informacje o produktach oferowanych w sklepie zewnętrznym serwisom Google – Google Ads i Google Shopping. Aby dotrzeć do szerszego grona odbiorców, wykonaliśmy także integrację produktów z portfolio klienta z popularnymi porównywarkami cenowymi.

Blog z funkcją sprzedażową

Blog z funkcją sprzedażową

Opracowaliśmy blog onsite, którego celem jest sprzedawanie produktów poprzez publikację wartościowych treści i porad dla docelowej grupy odbiorców. Jest to ważna funkcja pozwalająca zintensyfikować i poprawić wyniki działań SEO.

Moduł zapisu na newsletter

Zaprojektowaliśmy dedykowany system zapisu na newsletter, który wydaje kody rabatowe konsumentom, którzy dokonają zapisu. W ten sposób zadbaliśmy o re-marketing i budowanie więzi z marką.

Wydzielenie osobnego outletu

Podczas projektowania serwisu wydzieliliśmy osobny sklep będący outletem, w którym marka może prezentować swoją ofertę przecenionych produktów, zyskując dodatkowe miejsce do promocji swojego różnorodnego asortymentu.

Zgodność z RODO

Działanie wszystkich mechanizmów e-sklepu jest zgodne z aktualnie obowiązującym rozporządzeniem dotyczącym gromadzenia i przetwarzania danych osobowych. Zapewnia także gromadzenie wszystkich wymaganych prawem potwierdzeń zdarzeń wykonywanych przez użytkownika, co pozwala na wskazanie kiedy i gdzie widział lub zaakceptował on wymaganą prawem zgodę.

Mobile first

Witryna jest w pełni responsywna i gwarantuje poprawność działania na każdym urządzeniu, zwłaszcza na urządzeniach mobilnych. Co więcej, opracowaliśmy kilka wersji językowych e-sklepu, które zwiększają jego dostępność w obrębie rynku, na którym działa klient.

sklep internetowy mobile first
up