Coffee Cave to niewielka kraftowa palarnia kawy z Ujścia. Jej właścicielem jest Adam Strógarek, znawca i wielbiciel kawy, który próbował tego aromatycznego napoju aż w 52 krajach na całym świecie. Do naszej firmy zwrócił się z prośbą o pomoc przy projekcie logotypu, etykiet na opakowania oraz sklepu e-commerce.
 
Prace projektowe rozpoczęliśmy od logotypu. Postawiliśmy na prostotę znaku, którego centralną osią jest parujące ziarno kawy z motywem nietoperza na wzór legendarnego Batmana. Tonacja kolorystyczna logotypu, jak i sklepu internetowego nawiązuje do koloru ziaren kawy. Następnie zaprojektowaliśmy oryginalne etykiety produktowe oraz wizytówki i foldery reklamowe. Opakowania kaw są w całości czarne, a etykieta zawierająca minimum informacji, nie przytłacza ilością tekstu.
 
Sklep internetowy również został zaprojektowany w minimalistycznym stylu. Postawiliśmy na ekspozycję produktów połączoną ze szczegółowym ich opisem. Karta produktu zawiera konfigurator, który umożliwia zakup w zależności od wagi opakowania oraz typu mielenia. W myśl zasady mobile first zadbaliśmy o poprawne wyświetlanie się sklepu i prosty zakup na urządzeniach mobilnych. Sklep posiada integrację z bramką płatności Przelewy24 oraz integrację z firmą kurierską i paczkomatami.
 
Link do realizacji: https://coffeecave.pl/