PIM - wdrażamy, utrzymujemy, rozwijamy
PIM działa dwukierunkowo
PIM jest narzędziem, do którego informacje są dostarczane (np. przez dedykowane API producentów, wczytywanie plików czy ręczne modyfikacje) a z drugiej strony zasilane są z niego np. karty produktów w sklepach internetowych czy platformach B2B, cenówki w sklepach stacjonarnych czy wreszcie opisy na portalach aukcyjnych.
PIM jest zintegrowany
PIM może być zintegrowany z dowolnym systemem typu ERP, co umożliwia synchronizację danych produktowych z danymi operacyjnymi firmy, co z kolei pomaga usprawnić procesy biznesowe i wspiera dane analityczne.
PiM może być zintegrowany również z narzędziami marketingowymi, co pozwala na lepsze dostosowanie komunikacji oraz efektywne zarządzanie kampaniami marketingowymi.
Warto wiedzieć przed wdrożeniem PIM
- pierwszym etapem implementacji jest analiza, która pozwala szczegółowo określić zakres prac, harmonogram i kosztorys,
- przygotowanie danych do przeniesienia to dobry moment na uporządkowanie formatów danych, usunięcie duplikatów czy nieaktualnych informacji,
- w trakcie prac integrujemy się z wszystkimi niezbędnymi systemami i na bieżąco informujemy Cię o postępach prac,
- po zakończeniu wdrożenia przeprowadzamy szkolenia Twojego zespołu,
- podczas pierwszych tygodni działania monitorujemy optymalizujemy i działanie systemu.
zintegrowany z pozostałymi
systemami w Twojej firmie
w kontakcie