PIM - wdrażamy, utrzymujemy, rozwijamy

PIM
PIM (Product Managment Information) to narzędzie umożliwiające sprawne zarządzanie tysiącami SKU w Twoim e-commerce. Jeden panel, dzięki któremu zarządzisz wszystkimi danymi produktowymi oraz usprawnisz proces związany z wystawianiem produktów w sklepie internetowym czy na platformie B2B.
Wdrażamy systemy PIM dopasowane do potrzeb Twojego biznesu
Zarządzanie w jednym miejscu
System PIM stanowi centralną bazę informacji o produktach, umożliwiając masowy eksport danych do wybranych kanałów sprzedaży. Poszczególne SKU mogą mieć dowolną ilość wersji językowych.
Szybsze wystawianie produktów
Dzięki scentralizowaniu danych produktowych, automatyzacjom, integracjom z kanałami sprzedaży czy wreszcie przygotowanym szablonom i ustalonym procesom, nowe SKU mogą być bardzo szybko widoczne np. w sklepie internetowym.
Redukcja kosztów operacyjnych
Zautomatyzowane procesy zarządzania produktami ograniczają błędy związane z ręczną edycją poszczególnych danych, zwiększają wydajność operacyjną zespołów, a tym samym przyczyniają się do ogólnej redukcji kosztów prowadzenia działalności.
“Rich content”, czyli bogate dane produktowe
PIM może zostać zintegrowany z dowolnymi źródłami danych, tak aby kartoteka produktu zawierała jak najwięcej danych wspierających decyzje zakupowe klienta, takich jak: opisy, atrybuty, animacje, wideo, pliki pdf, prezentacje itp.
Łatwa aktualizacja danych
PIM umożliwia szybką i skuteczną aktualizację danych we wszystkich kanałach dystrybucji. To eliminuje konieczność ręcznego aktualizowania danych w wielu różnych miejscach i skraca czas potrzebny na wprowadzenie zmian.
Współpraca między działami
Dzięki PIM, różne działy w firmie mogą łatwo współpracować nad wprowadzeniem nowych produktów na rynek. Informacje są dostępne dla wszystkich zainteresowanych stron, co ułatwia koordynację działań i redukuje opóźnienia związane z brakiem komunikacji.

PIM działa dwukierunkowo

PIM jest narzędziem, do którego informacje są dostarczane (np. przez dedykowane API producentów, wczytywanie plików czy ręczne modyfikacje) a z drugiej strony zasilane są z niego np. karty produktów w sklepach internetowych czy platformach B2B, cenówki w sklepach stacjonarnych czy wreszcie opisy na portalach aukcyjnych.

PIM jest zintegrowany

PIM może być zintegrowany z dowolnym systemem typu ERP, co umożliwia synchronizację danych produktowych z danymi operacyjnymi firmy, co z kolei pomaga usprawnić procesy biznesowe i wspiera dane analityczne.

PiM może być zintegrowany również z narzędziami marketingowymi, co pozwala na lepsze dostosowanie komunikacji oraz efektywne zarządzanie kampaniami marketingowymi.

Warto wiedzieć przed wdrożeniem PIM

Warto wiedzieć przed wdrożeniem PIM

  • pierwszym etapem implementacji jest analiza, która pozwala szczegółowo określić zakres prac, harmonogram i kosztorys,
  • przygotowanie danych do przeniesienia to dobry moment na uporządkowanie formatów danych, usunięcie duplikatów czy nieaktualnych informacji,
  • w trakcie prac integrujemy się z wszystkimi niezbędnymi systemami i na bieżąco informujemy Cię o postępach prac,
  • po zakończeniu wdrożenia przeprowadzamy szkolenia Twojego zespołu,
  • podczas pierwszych tygodni działania monitorujemy optymalizujemy i działanie systemu.
Darmowa konsultacja
Wdrożymy PIM
zintegrowany z pozostałymi
systemami w Twojej firmie
Skorzystaj z darmowej konsultacji:
Napisz do nas
Wolisz porozmawiać?
Zadzwoń:
+48 500 150 353
Pozostańmy
w kontakcie
Obserwuj nas także na:
Sebastian Sowa
Sebastian Sowa
co-CEO, New Business
Michał Wiedera
Michał Wiedera
co-CEO, New Business
Szanujemy Twoją prywatność!
Witamy! Stosujemy pliki cookie w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania serwisu. Możemy również wykorzystywać pliki cookie własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, w szczególności dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookie wymaga zgody, którą możesz wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli chcesz dostosować swoje zgody dla nas i naszych partnerów, kliknij „Zarządzaj cookies”. Wyrażoną zgodę możesz wycofać w każdym momencie, zmieniając wybrane ustawienia.
Zobacz więcej