Luxiona

Mamy jasność! Luxiona weszła na kolejny poziom rozwoju!

Strona WWW
System PIM
Zarządzanie produktami
UI/UX
Luxiona
Klient:
Luxiona
Branża:
Oświetlenie
Online:
Timeline:
00.00.2022 - trwający
Luxiona to międzynarodowa firma, oświetlająca przestrzenie publiczne i prywatne od prawie 100 lat! Realizuje ogromne projekty oświetleniowe dla muzeów, filharmonii, dworców, obiektów sakralnych, medycznych i wielu innych.
Projekt w skrócie
Profesjonalna strona WWW

Wizytówka Luxiony i narzędzie pracy, dostępna w 3 wersjach językowych.

Wdrożenie PIM

Wydajny system do zarządzania wszystkimi informacjami o produktach, do którego na start zaimportowaliśmy bazę 10 tys. produktów.

Jeden panel do zarządzania informacjami o produktach

Oszczędność czasu i mniejsze koszty zarządzania kontentem.

Potrzeba
Luxiona potrzebowała software house-u, który wdroży stronę internetową zgodną ze standardami UX oraz zapanuje nad problemami związanymi z zarządzaniem bazą produktów.

Strona internetowa musiała być przyjazna w obsłudze dla sprzedawców oraz projektantów oświetlenia, którzy korzystają z technicznych opisów produktów przygotowując projekty.
Wyzwanie
Największym wyzwaniem było utworzenie takiego systemu zarządzania produktami, aby z poziomu jednej aplikacji można było zarządzać wszystkimi treściami na stronie, a przede wszystkimi szeroką, ponad 10 tys. ofertą produktową. I tu pojawiamy się my.
Potrzeba
Po analizie, stało się dla nas jasne, że Luxiona potrzebuje dobrego systemu PIM (Product Information Managment) czyli systemu do zarządzania informacjami o produktach oraz nowoczesnej, minimalistycznej strony internetowej, na której doskonale zaprezentują się produkty z branży oświetlenia.

Efekty naszej pracy
Profesjonalna strona WWW

Wizytówka Luxiony i narzędzie pracy, dostępna w 3 wersjach językowych.

Wdrożenie PIM

Wydajny system do zarządzania wszystkimi informacjami o produktach, do którego na start zaimportowaliśmy bazę 10 tys. produktów.

Jeden panel do zarządzania informacjami o produktach

Oszczędność czasu i mniejsze koszty zarządzania kontentem.

Spójność komunikacji we wszystkich platformach

Operator może robić masowe zmiany w wybranych przez siebie sklepach www a nawet ich wersjach językowych.

Pozytywny wpływ na sprzedaż produktów

Sprzedawcy zyskali solidne narzędzie sprzedaży, dzięki wyczerpującym informacjom o produktach wraz z przykładami ich wykorzystania.

Pozytywny wpływ na SEO

Uporządkowanie i zwiększenie ilości unikalnych treści pozytywnie wpływa na SEO co przekłada się na zwiększenie ruchu organicznego na stronach.

Szybszy czas wprowadzania produktów do sprzedaży

Dzięki systemowi zarządzania informacją o produkcie, w łatwy i użyteczny sposób publikuje się informacje o nowych produktach w wielu miejscach na raz.

Referencje

Zaufanie naszych Partnerów stanowi dla nas ogromne wyróżnienie

Praca nad projektem dla naszej firmy przebiegała dwutorowo. Przede wszystkim potrzebowaliśmy nowej, zaawansowanej strony www dla Klientów z ponad 100 krajów. Zależało nam również na stworzeniu platformy B2B dla PH, zintegrowanej z naszym systemem ERP. Pracownicy Sun Group wielokrotnie udowadniali, że im trudniejszy projekt, tym z większą motywacją przystępowali do rozwiązywania problemów, tworząc niezawodne i użyteczne serwisy. Współpracujemy już kilka lat i jest to jedna z bardziej udanych i owocnych kooperacji.

Komentarz
Magdalena Kudłacz
Online Marketing Manager ES-System
Więcej o PIM
W Sun Group realizujemy systemy do zarządzania informacją produktową (PIM) dopasowane do indywidualnych potrzeb firm takich jak Twoja.
 
Dzięki wdrożeniu takiego systemu wszystkie produkty i powiązane z nimi opisy, dane techniczne, zdjęcia, filmy, artykuły, pliki możemy wygodnie wyświetlić i edytować z poziomu jednego panelu do zarządzania.

Informacje o produktach zgromadzone w PIM mogą zostać wykorzystane w wielu kanałach: na stronie sklepu internetowego, na platformie B2B, w katalogach produktów, na cenówkach sklepów tradycyjnych itp. a także mogą zostać zaczytane przez interfejsy porównywarek cenowych czy portali aukcyjnych.

Jakość informacji o produkcie ma duży wpływ na jego sprzedaż. Dzięki PIM-owi rozbudowujesz opisy w uporządkowany sposób, możesz załączać dodatkowe pliki, czy wprowadzić dodatkowe atrybuty, które ułatwią filtrowanie produktów. Ogromną korzyścią jest automatyzacja wystawiania produktów na stronie.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, umów się z nami na bezpłatną rozmowę – chętnie odpowiemy na Twoje pytania.

Pozostańmy
w kontakcie
Obserwuj nas także na:
Sebastian Sowa
Sebastian Sowa
co-CEO, New Business
Michał Wiedera
Michał Wiedera
co-CEO, New Business
Szanujemy Twoją prywatność!
Witamy! Stosujemy pliki cookie w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania serwisu. Możemy również wykorzystywać pliki cookie własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, w szczególności dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookie wymaga zgody, którą możesz wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli chcesz dostosować swoje zgody dla nas i naszych partnerów, kliknij „Zarządzaj cookies”. Wyrażoną zgodę możesz wycofać w każdym momencie, zmieniając wybrane ustawienia.
Zobacz więcej