W dobie rosnącej konkurencji w handlu online, coraz więcej firm decyduje się na inwestycję w dedykowany sklep internetowy. Dlaczego? Tego rodzaju rozwiązania wyróżniają się elastycznością, pełnym dostosowaniem do specyficznych potrzeb biznesu oraz możliwością implementacji zaawansowanych funkcji. W porównaniu do gotowych platform e-commerce czy szablonowych rozwiązań, dedykowany sklep daje nieograniczone możliwości rozwoju i pozwala na zbudowanie silnej, rozpoznawalnej marki w sieci.
W e-commerce rośnie znaczenie trendów przenikających między sektorami B2C i B2B. W artykule przyjrzymy się kluczowym zmianom zainspirowanym rozwiązaniami konsumenckimi, które przekształcają platformy B2B, dostosowując je do oczekiwań użytkowników.
W erze cyfrowej transformacji, gdzie technologia stanowi fundament rozwoju biznesu, skuteczne wdrożenie projektów IT staje się wyzwaniem nie tylko na poziomie technicznym, ale również na poziomie zarządzania procesem wdrożenia.
W dzisiejszym, dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu, platformy B2B odgrywają coraz istotniejszą rolę w usprawnianiu procesów i zwiększaniu efektywności przedsiębiorstw.
W dynamicznym świecie e-commerce, gdzie konkurencja jest ogromna, a oczekiwania klientów stale rosną, skuteczne wdrożenie sklepu internetowego czy platformy B2B to dopiero połowa sukcesu. Drugą, równie istotną częścią jest zapewnienie, że użytkownicy - czy to klienci końcowi, czy partnerzy biznesowi - będą w stanie efektywnie korzystać z nowego rozwiązania. To właśnie tutaj kluczową rolę odgrywa onboarding.
Zwiększona migracja sprzedaży B2B do internetu to zjawisko, jakie możemy obserwować już od kilku lat. Widzimy, że rynek mocno ewoluuje i można już zaryzykować stwierdzenie, że wchodzi w fazę dojrzałości. Dostępnych jest wiele różnych rozwiązań, a dostawcy platform B2B dokładają wszelkich starań, by usprawnić proces zakupowy dla klientów.
Witamy! Stosujemy pliki cookie w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania serwisu. Możemy również wykorzystywać pliki cookie własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, w szczególności dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookie wymaga zgody, którą możesz wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli chcesz dostosować swoje zgody dla nas i naszych partnerów, kliknij „Zarządzaj cookies”. Wyrażoną zgodę możesz wycofać w każdym momencie, zmieniając wybrane ustawienia.
Zobacz więcej
Twoja prywatność
Poniżej możesz zmienić ustawienia plików cookies naszych i naszych partnerów. Korzystanie przez nas z plików cookie analitycznych oraz marketingowych wymaga Twojej zgody. W ramach cookies marketingowych wydzieliliśmy kategorię plików cookie związanych z wyświetlaniem reklam w związku z korzystaniem ze stron internetowych (reklamowe pliki cookie) oraz plików cookie pozwalających na docieranie do Ciebie ze spersonalizowaną reklamą w portalach społecznościowych (pliki cookie mediów społecznościowych). Więcej informacji o poszczególnych kategoriach plików cookie, które stosujemy w serwisie, znajdziesz poniżej.
Jeżeli chcesz zmieniać preferencje plików cookie, przesuń suwak przy wybranej kategorii, żebyśmy stosowali tylko niezbędne pliki cookie, a następnie kliknij „Zapisz ustawienia i zamknij”. Masz prawo do wglądu w swoje ustawienia oraz do ich zmiany w dowolnym czasie.
W celu zarzadzania cookies szukaj w stopce.
Zarządzaj plikami cookies
Niezbędne pliki cookies
Niezbędne pliki cookie czynią stronę użyteczną włączając podstawowe funkcje,
takie jak nawigacja po stronie i dostęp do zabezpieczonych obszarów strony.
Strona internetowa nie może działać prawidłowo bez tych plików cookie.
Preferencyjne pliki cookies
Pliki cookie dotyczące preferencji umożliwiają stronie internetowej
zapamiętanie informacji, które zmieniają sposób zachowania lub wygląd strony internetowej,
np. preferowany język lub region, w którym się znajdujesz.
Statystyczne pliki cookies
Statystyczne pliki cookie pomagają właścicielom witryn zrozumieć, w jaki sposób
odwiedzający wchodzą w interakcję ze stronami internetowymi, zbierając i zgłaszając informacje anonimowo.
Dzięki tym anonimowym informacjom możemy polepszać jej wygląd i funkcjonalność.
Marketingowe pliki cookies
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach
internetowych. Intencją jest wyświetlanie reklam, które są odpowiednie i angażujące dla indywidualnego
użytkownika, a tym samym bardziej wartościowe dla wydawców i reklamodawców zewnętrznych.
Dzięki temu zobaczysz tylko te reklamy, które spełniają Twoje oczekiwania