Optymalizacja stron www, UX, Grafika
Top lista błędów UX
UX, czyli User Experience (doświadczenie użytkownika), odnosi się do wszystkich aspektów interakcji użytkownika z produktem, stroną internetową, aplikacją czy usługą, a także do emocji i reakcji użytkownika, które mu towarzyszą. UX obejmuje wszystko, czego użytkownik doświadcza podczas korzystania z produktu lub usługi, począwszy od pierwszego kontaktu aż po końcowe wrażenia.
Optymalizacja stron www, UX, Grafika
Punkty styku z marką w ecommerce – dlaczego są kluczowe dla biznesu?
Ten rok będzie bardzo ciekawym rokiem dla branży ecommerce. Mówi się, że sklepy internetowe są prowadzone już nie przez firmy handlowe, a przez firmy technologiczne. Technologia i wybór odpowiednich narzędzi do prowadzenia biznesu online były w minionym roku i nadal są jednymi z najważniejszych decyzji, które firmy muszą podjąć, aby skutecznie sprzedawać w środowisku internetowym.
Optymalizacja stron www
Co to są dyrektywy WCAG 2.0 i kto musi ich przestrzegać?
Internet stanowi otwartą przestrzeń, z której prawie każdy może korzystać bez ograniczeń. Prawie, bo często osoby dotknięte różnego rodzaju niepełnosprawnością napotykają przeszkody w dostępie do tego medium. Z myślą o nich został stworzony standard WCAG 2.0 – obszerny zbiór rekomendacji na temat dostępności treści internetowych...
Optymalizacja stron www, RWD
PWA – co to takiego?
Progresywne aplikacje webowe (PWA) to zyskujący na popularności trend w świecie technologii internetowych. Środowiskiem ich działania są przeglądarki Internetowe, zaś od strony user experience przypominają one aplikacje mobilne.
Na co zwrócić uwagę przy optymalizacji sklepu internetowego?
Sklep internetowy musi przede wszystkim przyciągać użytkowników swoją użytecznością i łatwością w obsłudze. Bez tego nie ma nawet co myśleć o jakimkolwiek pozycjonowaniu. Dzisiaj opowiemy Ci o tym, na co warto zwrócić uwagę przy optymalizacji sklepu internetowego....
Strony www, Optymalizacja stron www, SEO, Grafika
Jak powinien wyglądać zoptymalizowany pod SEO blog?
Blog to idealne narzędzie marketingowe do zwiększania widoczności Twojej strony internetowej. Blogi są bardzo często wykorzystywane przez pozycjonerów, którzy widzą w nich ogromny potencjał. Jak powinien być zoptymalizowany blog Twojej firmy, by był nie tylko atrakcyjny dla czytelnika, ale i dla robotów Google odpowiedzialnych za pozycjonowanie? Poznaj 5 najważniejszych elementów...