Sklepy internetowe, Marketing, Marketing internetowy
Promocje w ecommerce – które warto organizować? Jak robić to dobrze?
Kto nie lubi korzystać z dobrych okazji zakupowych? Lubimy je tak bardzo, że aż 67% polskich konsumentów twierdzi, że do zakupów zachęca ich atrakcyjna cena, 44% wskazuje, że kody rabatowe skłoniłyby ich do częstszych zakupów online, a 25% podaje atrakcyjne promocje jako czynnik decydujący o zakupie w danym sklepie (raport Ecommerce w Polsce 2023)
Strony www, Marketing
Koronawirus szansą dla młodych biznesów e‑commerce?
Ostatnie tygodnie to dla wielu przedsiębiorców walka o przetrwanie. Szczególnie właściciele punktów usługowych oraz sklepów stacjonarnych narażeni są na straty, a każdą złotówkę oglądają z dwóch stron. Okazuje się jednak, że czas panującej pandemii to okres, który z jednej strony doprowadził do zawieszenia działalności przez około 20 tysięcy przedsiębiorców ...
Marketing
Kampanie społeczne Urzędów
Coraz częściej w telewizji, radio oraz mediach społecznościowych można spotkać się z kampaniami społecznymi realizowanymi przez lub na zlecenie urzędów. Ta forma przekazu zyskuje na popularności, a przygotowane przez urzędy kreacje w niczym nie ustępują tym, które stworzyły duże koncerny dysponujące ogromnymi budżetami reklamowymi...
Sklepy internetowe, Marketing
Najważniejsze daty w e-commerce, które pomogą zwiększyć Twoją sprzedaż
Branża e-commerce, podobnie jak sklepy stacjonarne ma wiele okazji, aby zachęcić swoich klientów do zakupów internetowych. Składają się na nie zarówno propozycje inicjowane przez naszą pomysłowość, jak i tradycyjne okazje zakupowe, które wpisały się już na stałe w kalendarze przedsiębiorców. Istnieją jednak dni, które wciąż jeszcze nie są tak popularne w Polsce, jednak zainteresowanie nimi wzrasta z roku na rok...
Słowa brandowe. Czy mają sens?
Kampanie AdWords mogą być bardzo zróżnicowane. Jednym z często wykorzystywanych formatów jest grupa reklam związana ze słowami kluczowymi takimi jak nazwa firmy. Tego typu frazy określa się mianem brandowych. Czy takie kampanie mają sens i czy sklep pojawiający się wysoko w wynikach wyszukiwania potrzebuje reklamy na brand? Wszystkiego dowiesz się z tego tekstu....
Video, czy obrazki? Jakie posty na FB będą najlepsze dla Twojej firmy?
Facebook wciąż jest obowiązkowym elementem obecności firmy w mediach społecznościowych. Zawdzięcza to prostocie użytkowania oraz ogromnej liczbie potencjalnych konsumentów. Ostatnimi czasu Instagram staje się drugą społecznościową siłą, ale miejsce Facebooka będzie jeszcze długo niczym niezagrożone. Dzisiaj zastanowimy się, czy lepiej publikować na firmowym fanpage zdjęcia, czy filmy...