Marketing internetowy, UX
Dark patterns - czym są i czy zawsze są “dark”
Dark Patterns to wzorce projektowe, które - na najwyższym poziomie ogólności - są stosowane, aby zmanipulować użytkownika podejmującego decyzję w taki sposób, aby było to korzystne dla danego biznesu/ instytucji itp.
Sklepy internetowe, Marketing, Marketing internetowy
Promocje w ecommerce – które warto organizować? Jak robić to dobrze?
Kto nie lubi korzystać z dobrych okazji zakupowych? Lubimy je tak bardzo, że aż 67% polskich konsumentów twierdzi, że do zakupów zachęca ich atrakcyjna cena, 44% wskazuje, że kody rabatowe skłoniłyby ich do częstszych zakupów online, a 25% podaje atrakcyjne promocje jako czynnik decydujący o zakupie w danym sklepie (raport Ecommerce w Polsce 2023)
Sklepy internetowe, Marketing internetowy
Zastosowania Internetu Rzeczy
w e-commerce
Internet rzeczy (IoT) to koncepcja i technologia polegająca na połączeniu różnego rodzaju urządzeń i obiektów z internetem, co umożliwia im zbieranie, przesyłanie i wymianę danych oraz interakcję z otoczeniem i innymi urządzeniami, bez bezpośredniego udziału człowieka. Wykorzystuje się w tym celu np. czipy RFID (Radio-Frequency Identification), czujniki ciepła, czujniki ruchu, czujniki GPS i inne.
Marketing internetowy
Konkursy i loterie z nagrodami – skuteczne narzędzie sprzedażowe i zwiększające świadomość marki
Organizacja konkursów i loterii promocyjnych to jeden z najskuteczniejszych środków w kampaniach reklamowych wielu marek. Poprzez zaangażowanie klienta można czerpać z nich szereg korzyści, związanych
z przyciągnięciem nowych nabywców towarów i usług, zwiększeniem sprzedaży
lub utrzymaniem lojalności już istniejącej grupy odbiorców.
Marketing internetowy
Konkursy i loterie z nagrodami – skuteczne narzędzie zwiększające świadomość marki
Organizacja konkursów i loterii promocyjnych to jeden z najskuteczniejszych środków w kampaniach reklamowych wielu marek. Poprzez zaangażowanie klienta można czerpać z nich szereg korzyści, związanych z przyciągnięciem nowych nabywców towarów i usług, zwiększeniem sprzedaży lub utrzymaniem lojalności już istniejącej grupy odbiorców...
Strony www, Marketing internetowy, UX
Jak przygotować dobry landing page - część 2
W poprzednim artykule skoncentrowaliśmy się na przedstawieniu najważniejszych elementów skutecznego landing page pod kątem UXowym.
W tej części natomiast przedstawimy wskazówki do zbudowania efektywnego landing page w aspekcie marketingowo-komunikacyjnym.