Strony www, Marketing internetowy, UX
Jak stworzyć dobry landing page - część 1
Landing page (strona docelowa) to rodzaj strony internetowej, na którą trafia użytkownik po kliknięciu na przykład w baner, element mailingu czy link sponsorowany. Celem tej strony jest skoncentrowanie uwagi użytkownika na określonym działaniu, takim jak zakup produktu, zakup usługi, zapisanie się do newslettera, pobranie pliku, itp.
Sklepy internetowe, Marketing internetowy, UX
Sztuczna inteligencja w e-commerce - zastosowania i ograniczenia.
E-commerce to jedna z najszybciej rozwijających się gałęzi biznesu
na świecie. W erze cyfrowej transformacji coraz więcej firm decyduje się na prowadzenie swojego biznesu online i jego stały rozwój w wielu dziedzinach - rozwój produktu, user experience, obsługa klienta, personalizacja, analityka itd.
Sklepy internetowe, Platformy B2B, Marketing internetowy
O cenie na przecenie - jak wdrożyć dyrektywę Omnibus w sklepie internetowym?
„Cena Omnibus” to jedno z najgorętszych haseł w e-commerce. Od stycznia 2023, czyli od kiedy dyrektywa Omnibus zaczęła obowiązywać również w Polsce, minął już jakiś czas. Czy w Twoim sklepie internetowym obniżki cenowe są komunikowane we właściwy sposób? Czy cena Omnibus i wszystkie związane z nią elementy zostały poprawnie wdrożone? Sprawdź.
Słowa brandowe. Czy mają sens?
Kampanie AdWords mogą być bardzo zróżnicowane. Jednym z często wykorzystywanych formatów jest grupa reklam związana ze słowami kluczowymi takimi jak nazwa firmy. Tego typu frazy określa się mianem brandowych. Czy takie kampanie mają sens i czy sklep pojawiający się wysoko w wynikach wyszukiwania potrzebuje reklamy na brand? Wszystkiego dowiesz się z tego tekstu....
Sklepy internetowe, Marketing, Marketing internetowy
Remarketing, czyli śladami zaginionego klienta
Jeżeli posiadasz sklep internetowy, zapewne wiesz, jak trudno jest nakłonić klienta do wykonania konkretnego celu na Twojej stronie. Niejednokrotnie bywa tak, że użytkownik przegląda kategorię produktową, dobiera rozmiar oraz kolor produktu a w ostatniej chwili rezygnuje z zakupu i opuszcza stronę. Przyczyn takiego zachowania może być wiele, ale istotniejsze jest to, jak na nowo dotrzeć do tego klienta i sprawić, by dokończył, proces, który zaczął? Tego dowiesz się z poniższego tekstu...
Marketing, Marketing internetowy
Marketing internetowy? Od czego warto zacząć? 5 sposobów. Część druga.
To pytanie zadaje sobie wielu posiadaczy sklepów internetowych czy też właścicieli firm świadczących różnorakie usługi. Od czego zacząć? W jaki sposób możemy promować swoją witrynę w internecie? Zachęcamy do lektury poniższego tekstu aby poznać odpowiedzi na te pytania...