Branża producencka – model direct-to-customer

Prosta droga do klienta, zysków i efektywności

Sklep internetowy
Platforma B2B
Konfigurator produktów
D2C
D2C

Model D2C – bezpośrednio od producenta do konsumenta

Przynosi zarówno firmom, jak i klientom wiele korzyści, zmieniając sposób, w jaki działa handel detaliczny. Kierowanie oferty i umożliwianie zakupu bez pośredników daje producentom ogromne szanse zarówno na zwiększenie sprzedaży, rozszerzenie zasięgu rynkowego, budowę silniejszej marki, jak i wzrost zyskowności oraz efektywności firmy.

Dzięki współpracy z czołowymi producentami i markami z różnych branż w Polsce przekonaliśmy się, że wdrożenie takiego modelu przyczynia się do wzrostu sprzedaży w całej firmie i optymalizacji kosztów. Taki potencjał i w Twojej firmie nie może się zmarnować.

Wykorzystaj szanse

Bezpośredni kontakt z klientem

Bezpośredni kontakt z klientem

Wdrożenie sprzedaży online w modelu D2C umożliwia bezpośredni kontakt z klientami, a ten z kolei – poznanie ich potrzeb i preferencji oraz dostosowanie swoich produktów i oferty do ich wymogów.

Dzięki temu możliwa jest również personalizacja, co zwiększa szanse na sukces na konkurencyjnym rynku.

Oszczędności i efektywność kosztowa

Ecommerce D2C może pomóc producentom w obniżeniu kosztów.

Eliminuje pośredników i związane z tym często prowizje, zmniejsza koszty związane z wynajmem lub utrzymaniem sklepów stacjonarnych, np. w nierentownych lokalizacjach, co z kolei wpływa na zwiększenie marży. To także oszczędność w logistyce – taki model sprzedaży pozwala na optymalizację i kontrolę dostaw.

Wzrost sprzedaży i skalowalność biznesu

Model D2C wpływa na konkurencyjność cenową, daje większą wiedzę na temat klientów, lepsze możliwości dostosowywania oferty do wymagań i realiów rynkowych, a w ten sposób możliwości zwiększania sprzedaży.

Zwiększa zdolności firmy do dynamicznego zwiększania lub zmniejszania produkcji w odpowiedzi na zmieniające się warunki rynkowe i potrzeby konsumentów.

Rozwiązania, które przyniosą sukces Twojej firmie

Własna strona www

Jeśli jesteś producentem lub posiadasz własną markę, ale nie myślisz jeszcze o sklepie internetowym, proponujemy wdrożenie strony internetowej.

Bez strony www Twoi klienci nie są w stanie poznać Twojej marki ani produktów.

Nowoczesny design dostępny na różnych urządzeniach, odpowiednio wyeksponowane teksty i grafiki dla Twojej grupy docelowej, klarowna i intuicyjna nawigacja, optymalizacja pod kątem szybkości ładowania strony i wyszukiwarek, bezpieczeństwo i stałe wsparcie techniczne to elementy, które zapewnimy Twojej stronie.

Własna strona www
Sklep internetowy

Sklep internetowy

Sklepy internetowe, które wykonujemy to sklepy dopasowane do Twoich klientów, jak i do Twojego modelu biznesowego.

Dostosowane do różnych urządzeń, z dobrą wyszukiwarką, szybkie, bezpieczne, z wydajnym CMSem, dające możliwość atrakcyjnej ekspozycji Twoich produktów oraz zapewniające klientom dokonanie płatności wieloma metodami.

Taki projekt i wdrożenie z chęcią zrealizujemy dla Twojej firmy.

PIM (Zarządzanie Informacją o Produkcie)

To rozwiązanie, które umożliwi Ci skuteczne zarządzanie, udostępnianie i aktualizowanie informacji o Twoich produktach w spójny i automatyczny sposób.

Zapewni dokładne i aktualne dane na temat Twoich produktów: dane techniczne, opisy, zdjęcia, opinie, filmiki, instrukcje obsługi w różnych kanałach dystrybucji.

Konfigurator produktów

Konfigurator produktów

To narzędzie jest szczególnie przydatne dla firm, które oferują produkty w wielu opcjach i wariantach.

Dzięki zastosowaniu konfiguratora w Twoim sklepie internetowym zwiększysz dokładność zamówień, skrócisz czas obsługi klienta, dasz klientom możliwość spersonalizowania i dostosowania produktów pod kątem wielu parametrów i zwiększysz zaangażowanie użytkowników, co z kolei przyniesie większą satysfakcję z transakcji po obu stronach: Twojej i klientów.

W SunGroup wdrożyliśmy już kilka konfiguratorów produktów i jesteśmy przekonani, że taka implementacja przyniesie korzyści i Twojej firmie.

Funkcjonalności zwiększające sprzedaż

Jednym z celów ecommerce D2C jest zwiększenie sprzedaży, bezpośredni kontakt z klientem i tworzenie własnej bazy lojalnych konsumentów.

Osiągnięcie tego celu jest możliwe poprzez zastosowanie funkcjonalności, które nie tylko sprawią, że oferta będzie bardziej atrakcyjna w oczach klientów, ale również przyczyni się do większej wygody i satysfakcji z zakupów.

Sklep internetowy na mocnym silniku Sun CMS posiada moduł zapewniający wprowadzenie różnego rodzaju promocji, kodów rabatowych oraz wiele więcej.

Funkcjonalności zwiększające sprzedaż
+50
Zrealizowaliśmy ponad 50 projektów obejmujących wdrożenia sklepów internetowych, platform B2B czy stron internetowych.
+50
Tyle liczy nasz zespół ekspertów, który zaproponuje i wdroży dla Ciebie najbardziej optymalne rozwiązanie dla Twojego biznesu.
4,9
To średnia ocena naszych wdrożeń na platformie Clutch.

Zobacz nasze realizacje

Pozostańmy
w kontakcie
Obserwuj nas także na:
Sebastian Sowa
Sebastian Sowa
co-CEO, New Business
Michał Wiedera
Michał Wiedera
co-CEO, New Business
Szanujemy Twoją prywatność!
Witamy! Stosujemy pliki cookie w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania serwisu. Możemy również wykorzystywać pliki cookie własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, w szczególności dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookie wymaga zgody, którą możesz wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli chcesz dostosować swoje zgody dla nas i naszych partnerów, kliknij „Zarządzaj cookies”. Wyrażoną zgodę możesz wycofać w każdym momencie, zmieniając wybrane ustawienia.
Zobacz więcej