Artforma: Po drugiej stronie lustra
Artforma
Lustra
Jak wejść do nowego świata?
Po kilku rozmowach wiedzieliśmy już, co jest głównym wyzwaniem naszego klienta. Jak zwiększyć rozpoznawalność w internecie? Jak zwiększyć sprzedaż online? A przede wszystkim - jak zrobić to wszystko, podkreślając zalety produktu? Główną przewagą Artformy jest doskonałe dopasowanie i konfiguracja produktu. Można podejść do tego tradycyjnie i dać wybór spośród istniejących produktów. Ale najlepiej... pozwolić klientowi zaprojektować produkt według własnych potrzeb. Ta współpraca była nam pisana. W Sun Group działamy podobnie. Żeby zbudować odpowiedni interfejs, zbudować stronę przyjazną użytkownikowi, która spełnia swoją funkcję biznesową, również dobieramy odpowiednie środki i dopasowujemy je do potrzeb klienta.
Przyjrzyjmy się szerzej.
Pełen wachlarz możliwości!
Na pierwszy rzut oka sprawa wydała się prosta - Artforma potrzebowała sklepu internetowego, aby sprzedawać swój produkt - lustra LED. Dzięki naszym rozwiązaniom mogliśmy dać klientom pełen wachlarz możliwości.
Strona główna, podstrony z asortymentem, intuicyjna wyszukiwarka, odpowiednio zbudowane opisy produktu - to wszystko jest konieczne w dobrym sklepie online. Warto jednak spojrzeć szerzej, aby dać najlepsze doświadczenia nie tylko użytkownikowi, ale też naszemu klientowi, który zarządza sklepem. Dlatego zbudowaliśmy sklep w oparciu o konfigurator. Każdy klient może sam zaprojektować lustro według swoich potrzeb, a do tego zobaczyć projekt na wizualizacji 3D. Mechanizm konfiguratora pozwala zaprojektować setki tysięcy wariantów produktu!
Cała platforma opiera się na systemie, który zapewnia odpowiednią komunikację między naszym autorskim CMS-em a ERP klienta. Dzięki temu sklep online jest zintegrowany z systemem do zarządzania firmą. Informacja o zamówieniu natychmiast dociera do producenta i trafia do realizacji. Zintegrowaliśmy też sklep z dużą liczbą porównywarek cenowych (m.in. Ceneo, Compari, Heudreka, Shopmania, Zbozi).
Sklep oferuje liczne metody płatności. Klienci mogą płacić wygodnie za pośrednictwem serwisu Przelewy24. W ramach tego mają do dyspozycji płatności BLIK, Apple Pay, Google Pay, PayPo, Inteligo. Z myślą o klientach międzynarodowych sklep udostępnia też płatności za pomocą PayPal. Oczywiście, zwolennicy tradycyjnych metod mogą skorzystać z płatności kartą lub przelewem.
Sukces też może mieć lustrzane odbicie
Podejście holistyczne przy budowie sklepu internetowego przyniosło zamierzony efekt. Wspólnie z Artformą zbudowaliśmy świat dla osób, które szukają swojego lustra na wymiar. Jaki jest efekt naszej współpracy? Zaledwie 6 miesięcy od otwarcia sklepu online sprzedaż wzrosła dwukrotnie. Sklep artforma.pl odwiedziło średnio 30 tysięcy klientów miesięcznie. Dzięki temu sukcesowi w Polsce producent mógł otworzyć się na sprzedaż online za granicą. W tej chwili klienci mogą korzystać ze sklepu w 25 różnych językach. Co więcej, mogą oni korzystać z pełnego wachlarza funkcjonalności, jakie daje polska wersja.
W tym projekcie zadbaliśmy też o dpowiednie pozycjonowanie zarówno w polskim, jak i w zagranicznym internecie Użytkownik może szybko i wygodnie zaprojektować lustro LED i zobaczyć jego wizualizację - jeszcze zanim zapłaci. Proces płatności jest szybki i prosty. Dzięki funkcji śledzenia zamówień klienci Artformy wiedzą, na jakim etapie jest ich zakup. Pełna integralność naszego CMS-u z systemami Artformy zapewnia sprawną obsługę. Rezultat w postaci podwojonej sprzedaży i rozwój firmy jest najlepszą recenzją, jaką można wystawić wspólnemu projektowi Sun Group i Artformy. Artforma zaczęła działalność 20 lat temu. Teraz zaczęła ją na nowo - online. I wtedy, i teraz - z sukcesem!
Wejście do świata online z przytupem
Multistore
możliwość obsługiwania wszystkich zamówień ze wszystkich sklepów online (polskich i zagranicznych) w jednym, wygodnym i funkcjonalnym panelu administracyjnym.
Wielojęzyczność
W tej chwili klienci mogą korzystać ze sklepu w 25 różnych językach.
12+ mln
Mechanizm konfiguratora pozwala zaprojektować miliony wariantów produktu
30+ tys.
Średnia liczba odwiedzających miesięcznie sklep ze średnią konwersją w Klientów na poziomie 5%
Integracja ERP
Połączenie dotychczasowego systemu ERP z naszym autorskim CMS-em to wygoda i zachowanie ciągłości pracy.
Zintegrowane porównywarki
Dla wygody administratora sklep został zintegrowany z m.in. Ceneo, Compari, Heudreka, Shopmania, Zbozi.
Liczne metody płatności
Klienci mają do dyspozycji: BLIK, Apple Pay, Google Pay, PayPo, Inteligo, PayPal oraz tradycyjną płatność kartą i przelewem.
w kontakcie