Artforma: Po drugiej stronie lustra

Klient:

Artforma

Branża:

Lustra

E-commerce
Multistore
B2C

Jak wejść do nowego świata?

Wejście z biznesem do świata e-commerce jest jak nowe otwarcie firmy. Nawet jeśli prowadzisz biznes od 20 lat - jego zaistnienie w sieci to nowe rozdanie. Dzięki projektowi z Sun Group nasz klient powtórzył biznesowy sukces.
Artforma to jeden z czołowych producentów luster LED. Z oferty ponad 100 produktów mogą skorzystać klienci w całej Europie. Sklepy stacjonarne były źródłem zysku, lecz rozwój sklepu z branży wnętrzarskiej w internecie jest dziś konieczny, aby pozyskiwać nowych klientów. Ci coraz chętniej urządzają mieszkanie w internecie - zwłaszcza w dzisiejszych czasach. Niedawno zgłosił się do nas kierownik sprzedaży Artformy, który doskonale rozumiał ten problem.

Po kilku rozmowach wiedzieliśmy już, co jest głównym wyzwaniem naszego klienta. Jak zwiększyć rozpoznawalność w internecie? Jak zwiększyć sprzedaż online? A przede wszystkim - jak zrobić to wszystko, podkreślając zalety produktu? Główną przewagą Artformy jest doskonałe dopasowanie i konfiguracja produktu. Można podejść do tego tradycyjnie i dać wybór spośród istniejących produktów. Ale najlepiej... pozwolić klientowi zaprojektować produkt według własnych potrzeb. Ta współpraca była nam pisana. W Sun Group działamy podobnie. Żeby zbudować odpowiedni interfejs, zbudować stronę przyjazną użytkownikowi, która spełnia swoją funkcję biznesową, również dobieramy odpowiednie środki i dopasowujemy je do potrzeb klienta.
Artforma #15
Artforma #16
Proces realizacji

Przyjrzyjmy się szerzej.
Pełen wachlarz możliwości!

Na pierwszy rzut oka sprawa wydała się prosta - Artforma potrzebowała sklepu internetowego, aby sprzedawać swój produkt - lustra LED. Dzięki naszym rozwiązaniom mogliśmy dać klientom pełen wachlarz możliwości.

Strona główna, podstrony z asortymentem, intuicyjna wyszukiwarka, odpowiednio zbudowane opisy produktu - to wszystko jest konieczne w dobrym sklepie online. Warto jednak spojrzeć szerzej, aby dać najlepsze doświadczenia nie tylko użytkownikowi, ale też naszemu klientowi, który zarządza sklepem. Dlatego zbudowaliśmy sklep w oparciu o konfigurator. Każdy klient może sam zaprojektować lustro według swoich potrzeb, a do tego zobaczyć projekt na wizualizacji 3D. Mechanizm konfiguratora pozwala zaprojektować setki tysięcy wariantów produktu!

Cała platforma opiera się na systemie, który zapewnia odpowiednią komunikację między naszym autorskim CMS-em a ERP klienta. Dzięki temu sklep online jest zintegrowany z systemem do zarządzania firmą. Informacja o zamówieniu natychmiast dociera do producenta i trafia do realizacji. Zintegrowaliśmy też sklep z dużą liczbą porównywarek cenowych (m.in. Ceneo, Compari, Heudreka, Shopmania, Zbozi).

Sklep oferuje liczne metody płatności. Klienci mogą płacić wygodnie za pośrednictwem serwisu Przelewy24. W ramach tego mają do dyspozycji płatności BLIK, Apple Pay, Google Pay, PayPo, Inteligo. Z myślą o klientach międzynarodowych sklep udostępnia też płatności za pomocą PayPal. Oczywiście, zwolennicy tradycyjnych metod mogą skorzystać z płatności kartą lub przelewem.

Artforma #8
Artforma #11
Rozwiązanie i wdrożenie

Sukces też może mieć lustrzane odbicie

Podejście holistyczne przy budowie sklepu internetowego przyniosło zamierzony efekt. Wspólnie z Artformą zbudowaliśmy świat dla osób, które szukają swojego lustra na wymiar. Jaki jest efekt naszej współpracy? Zaledwie 6 miesięcy od otwarcia sklepu online sprzedaż wzrosła dwukrotnie. Sklep artforma.pl odwiedziło średnio 30 tysięcy klientów miesięcznie. Dzięki temu sukcesowi w Polsce producent mógł otworzyć się na sprzedaż online za granicą. W tej chwili klienci mogą korzystać ze sklepu w 25 różnych językach. Co więcej, mogą oni korzystać z pełnego wachlarza funkcjonalności, jakie daje polska wersja.

W tym projekcie zadbaliśmy też o  dpowiednie pozycjonowanie zarówno w polskim, jak i w zagranicznym internecie Użytkownik może szybko i wygodnie zaprojektować lustro LED i zobaczyć jego wizualizację - jeszcze zanim zapłaci. Proces płatności jest szybki i prosty. Dzięki funkcji śledzenia zamówień klienci Artformy wiedzą, na jakim etapie jest ich zakup. Pełna integralność naszego CMS-u z systemami Artformy zapewnia sprawną obsługę. Rezultat w postaci podwojonej sprzedaży i rozwój firmy jest najlepszą recenzją, jaką można wystawić wspólnemu projektowi Sun Group i Artformy. Artforma zaczęła działalność 20 lat temu. Teraz zaczęła ją na nowo - online. I wtedy, i teraz - z sukcesem!

Artforma #12
Artforma #13
Efekty

Wejście do świata online z przytupem

Multistore

możliwość obsługiwania wszystkich zamówień ze wszystkich sklepów online (polskich i zagranicznych) w jednym, wygodnym i funkcjonalnym panelu administracyjnym.

Wielojęzyczność

W tej chwili klienci mogą korzystać ze sklepu w 25 różnych językach.

12+ mln

Mechanizm konfiguratora pozwala zaprojektować miliony wariantów produktu

30+ tys.

Średnia liczba odwiedzających miesięcznie sklep ze średnią konwersją w Klientów na poziomie 5%

Integracja ERP

Połączenie dotychczasowego systemu ERP z naszym autorskim CMS-em to wygoda i zachowanie ciągłości pracy.

Zintegrowane porównywarki

Dla wygody administratora sklep został zintegrowany z m.in. Ceneo, Compari, Heudreka, Shopmania, Zbozi.

Liczne metody płatności

Klienci mają do dyspozycji: BLIK, Apple Pay, Google Pay, PayPo, Inteligo, PayPal oraz tradycyjną płatność kartą i przelewem.

Referencje
Zaufanie naszych Partnerów stanowi dla nas ogromne wyróżnienie
Pozostańmy
w kontakcie
Obserwuj nas także na:
Sebastian Sowa
Sebastian Sowa
co-CEO, New Business
Michał Wiedera
Michał Wiedera
co-CEO, New Business
Szanujemy Twoją prywatność!
Witamy! Stosujemy pliki cookie w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania serwisu. Możemy również wykorzystywać pliki cookie własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, w szczególności dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookie wymaga zgody, którą możesz wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli chcesz dostosować swoje zgody dla nas i naszych partnerów, kliknij „Zarządzaj cookies”. Wyrażoną zgodę możesz wycofać w każdym momencie, zmieniając wybrane ustawienia.
Zobacz więcej

Zarządzaj plikami cookies

Niezbędne pliki cookies

Niezbędne pliki cookie czynią stronę użyteczną włączając podstawowe funkcje, takie jak nawigacja po stronie i dostęp do zabezpieczonych obszarów strony. Strona internetowa nie może działać prawidłowo bez tych plików cookie.

Preferencyjne pliki cookies

Pliki cookie dotyczące preferencji umożliwiają stronie internetowej zapamiętanie informacji, które zmieniają sposób zachowania lub wygląd strony internetowej, np. preferowany język lub region, w którym się znajdujesz.

Statystyczne pliki cookies

Statystyczne pliki cookie pomagają właścicielom witryn zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stronami internetowymi, zbierając i zgłaszając informacje anonimowo. Dzięki tym anonimowym informacjom możemy polepszać jej wygląd i funkcjonalność.

Marketingowe pliki cookies

Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych. Intencją jest wyświetlanie reklam, które są odpowiednie i angażujące dla indywidualnego użytkownika, a tym samym bardziej wartościowe dla wydawców i reklamodawców zewnętrznych. Dzięki temu zobaczysz tylko te reklamy, które spełniają Twoje oczekiwania