Mamy dobre wiadomości:
Sektor urody i pielęgnacji ciała rośnie w siłę w internecie!
Polacy nominalnie wydają więcej w drogeriach*, a ¼ z nich kupuje w kanale online**. Bez względu na kanał: offline czy online, konsumenci kupujący kosmetyki szukają informacji o produktach w internecie – mimo, że informacja o nich zwykle dociera do nich najpierw w kanale offline.
Jeśli chodzi o ecommerce B2B branży kosmetycznej, jest ona dopiero w początkowej fazie rozwoju. Wskazuje to na dobry moment na zdobycie rynku. Ale jak? Ze sprawdzonymi rozwiązaniami ecommerce.
W Sun Group od ponad 15 lat doradzamy, wdrażamy i rozwijamy platformy sprzedażowe B2B oraz sklepy internetowe, dopasowane do indywidualnych potrzeb. Znamy problemy branży, zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy rozwiązania dla dużych marek takich jak m.in. Cosmo Group (właściciela marki NeoNail, MyLAQ, Neo).
* Źródło Business
Insider
**Źródło: badanie YourCX Omnichannel 2022 Health and Beauty stores