UX w kontekście SEO? czym jest?
UX (User Expierence) to dbanie o to, by odczucia użytkowników przebywających na konkretnej stronie internetowej były pozytywne. Co jednak z UX w kontekście pozycjonowania? Czy jest potrzebne i w jaki sposób je realizować? Wszystkiego dowiesz się z tego tekstu...
UX i SEO w e-commerce
Podstawowym źródłem klientów dla sklepu internetowego jest ruch organiczny z wyszukiwarek internetowych. Żeby jednak użytkownicy tłumnie odwiedzali Twój sklep, konieczna jest odpowiednia optymalizacja SEO i UX całego serwisu...
Teksty SEO, czyli jakie?
Często w kontekście pozycjonowania słyszy się o tekstach zoptymalizowanych “pod wyszukiwarkę”. Mało kto jednak zdaje sobie sprawę, jak powinny wyglądać i być zbudowane skuteczne teksty tak by zainteresowały roboty indeksujące Google. W tym tekście poznasz kilka cennych wskazówek, dzięki którym Twoje teksty będą o wiele lepsze...
SEO
Dlaczego warto przeprowadzić audyt SEO?
Pozycjonowanie to oprócz szeregu czynności technicznych również zbieranie danych i analizowanie ich. Do tego właśnie potrzebny jest audyt SEO, który musi być przeprowadzony przed rozpoczęciem każdej współpracy z firmą pozycjonerską. Z tego artykułu dowiesz się, co może dać Ci dobrze przygotowany audyt SEO. Sprawdź, po co przeprowadza się audyt i jakie dane można z niego uzyskać...
Pozycjonowanie, SEO
Black Hat SEO, czyli czego unikać pozycjonując stronę?
Pozycjonowanie ma wiele oblicz. Jest to proces, który wymaga wiedzy, doświadczenia oraz przede wszystkim cierpliwości. Niestety, ale czasami to właśnie tej ostatniej cechy brakuje początkującym pozycjonerom oraz przedsiębiorcom, promującym swoje strony WWW na własną rękę. Właśnie w takich momentach bardzo często korzystają z Black Hat SEO, czyli zbioru praktyk, które są zakazane, ale też dają szybkie efekty. Z tego tekstu dowiesz się, jakie są najpopularniejsze metody “czarnego” SEO...
Strony www, Optymalizacja stron www, SEO, Grafika
Jak powinien wyglądać zoptymalizowany pod SEO blog?
Blog to idealne narzędzie marketingowe do zwiększania widoczności Twojej strony internetowej. Blogi są bardzo często wykorzystywane przez pozycjonerów, którzy widzą w nich ogromny potencjał. Jak powinien być zoptymalizowany blog Twojej firmy, by był nie tylko atrakcyjny dla czytelnika, ale i dla robotów Google odpowiedzialnych za pozycjonowanie? Poznaj 5 najważniejszych elementów...