
- Unikalne teksty – nigdy nie kopiuj tekstów z innych stron internetowych. Jeśli chcesz opisać oferowane produkty, nie korzystaj z materiałów udostępnionych przez producenta. Napisz je samodzielnie i wykorzystaj do tego język korzyści.
- Urządzenia mobilne – pamiętaj, że rynek urządzeń mobilnych ma coraz większy udział w całkowitym przeglądaniu sieci i nieroztropnym byłoby ignorowanie tak dużej grupy potencjalnych klientów. Zadbaj o to, by Twoja strona była dostosowana do potrzeb urządzeń mobilnych. To bardzo ważne i wpływa zarówno na SEO, jak i UX.
- Wygodna nawigacja – użytkownik nie powinien niczego szukać, będąc na Twojej stronie. Wszystkie najważniejsze elementy powinny być wyszczególnione. Zastanów się, co jest dla Ciebie najważniejsze i skup się na tych częściach sklepu.
- Czas ładowania – dobry sklep internetowy to szybko ładujący się sklep internetowy. Jeśli użytkownik, wchodząc na Twoją stronę musi czekać, aż załadują mu się wszystkie komponenty to znak, że coś jest nie tak.
- Wygodny proces zamówienia – zaprojektuj ostatni etap zakupów w Twoim sklepie tak, by był, jak najbardziej przejrzysty i przyjazny dla użytkownika. Unikaj zbędnych kliknięć oraz wypełniania setek formularzy.
- Linkowanie wewnętrzne – zadbaj o to, by użytkownicy spędzali na Twojej stronie dużo czasu. Linkuj do podstron, które Cię najbardziej interesują.





w e-commerce