Sklepy internetowe, Platformy B2B, Strony www
Dobre zarządzanie
i zaangażowanie klienta - klucz do sukcesu w projektach IT.
W erze cyfrowej transformacji, gdzie technologia stanowi fundament rozwoju biznesu, skuteczne wdrożenie projektów IT staje się wyzwaniem nie tylko na poziomie technicznym, ale również na poziomie zarządzania procesem wdrożenia.
Sklepy internetowe, Platformy B2B, Strony www
Wycena i całkowity koszt projektu IT w e-commerce
Wdrożenie dedykowanego systemu B2B lub sklepu internetowego to proces, który wymaga starannego planowania i precyzyjnej wyceny.
W tym artykule przyjrzymy się czynnikom wpływającym na koszty takich projektów oraz omówimy wyzwania związane z ich realizacją
Sklepy internetowe, Platformy B2B, Strony www
PIM dla branży oświetleniowej
Branża oświetleniowa charakteryzuje się ogromną ofertą produktową, która jest przeznaczona dla gospodarstw indywidualnych, firm czy samorządów. Ilość kategorii produktowych, rozwiązań, systemów jest ogromna i trudna do sklasyfikowania.
Sklepy internetowe, Platformy B2B, Strony www
Analiza przedwdrożeniowa - przygotuj swój sukces
Analiza przedwdrożeniowa to ważny proces przygotowawczy przed rozpoczęciem projektu e-commerce. Pozwala na dogłębne zapoznanie się z zakresem projektu firmie wdrożeniowej, ale również stanowi pomoc dla klienta w zakresie zrozumienia projektu od strony technicznej.
Sklepy internetowe, Platformy B2B, Strony www
4 obszary wzrostu dla e-commerce w 2024 roku
Przełom starego i nowego roku to zawsze czas refleksji nad minionym okresem, ale także szukania nowych możliwości i obszarów rozwoju. Według raportu "E-commerce w Polsce 2023", aż 79% internautów w Polsce dokonuje zakupów online, co stanowi imponującą liczbę około 30 milionów osób. Prognozy
Dun & Bradstreet Poland sugerują, że na koniec 2023 roku liczba e-sklepów w Polsce może przekroczyć 65 tysięcy. Oto cztery obszary, które w 2024 roku mogą być kluczowe dla rozwoju biznesu online.
Strony www, Marketing internetowy, UX
Jak przygotować dobry landing page - część 2
W poprzednim artykule skoncentrowaliśmy się na przedstawieniu najważniejszych elementów skutecznego landing page pod kątem UXowym.
W tej części natomiast przedstawimy wskazówki do zbudowania efektywnego landing page w aspekcie marketingowo-komunikacyjnym.