Strony www, Marketing internetowy, UX
Jak przygotować dobry landing page - część 2
W poprzednim artykule skoncentrowaliśmy się na przedstawieniu najważniejszych elementów skutecznego landing page pod kątem UXowym.
W tej części natomiast przedstawimy wskazówki do zbudowania efektywnego landing page w aspekcie marketingowo-komunikacyjnym.
Strony www, UX, Grafika
Trendy w projektowaniu stron internetowych w 2024 roku
Współczesne projektowanie stron czy sklepów internetowych jest dynamicznym obszarem, który nieustannie ewoluuje, reagując na zmieniające się potrzeby użytkowników, technologie oraz trendy w designie. Wraz z postępem cyfrowej ery, strony internetowe stały się nie tylko wizytówką firm czy projektów, lecz również interaktywnymi przestrzeniami, które mają za zadanie zaangażować odbiorców oraz zapewnić im dobre doświadczenia online.
Strony www, Marketing internetowy, UX
Jak stworzyć dobry landing page - część 1
Landing page (strona docelowa) to rodzaj strony internetowej, na którą trafia użytkownik po kliknięciu na przykład w baner, element mailingu czy link sponsorowany. Celem tej strony jest skoncentrowanie uwagi użytkownika na określonym działaniu, takim jak zakup produktu, zakup usługi, zapisanie się do newslettera, pobranie pliku, itp.
Sklepy internetowe, Platformy B2B, Strony www
7 korzyści z wdrożenia PIM (Product Information Management)
System do zarządzania informacjami o produktach, w skrócie PIM pełni kluczową rolę w gromadzeniu i centralizacji informacji produktowych pochodzących z różnych źródeł. Aktualizacja danych we wszystkich kanałach oraz dodawanie nowych produktów do oferty zajmują znacznie mniej czasu niż w tradycyjnych rozwiązaniach.System do zarządzania informacjami o produktach, w skrócie PIM pełni kluczową rolę w gromadzeniu i centralizacji informacji produktowych pochodzących z różnych źródeł. Aktualizacja danych we wszystkich kanałach oraz dodawanie nowych produktów do oferty zajmują znacznie mniej czasu niż w tradycyjnych rozwiązaniach.
Sklepy internetowe, Platformy B2B, Strony www
Rozwiązania e-commerce wspierające biznes online
Dynamiczny rozwój technologii oraz zmieniające się preferencje konsumentów, skłaniają przedsiębiorców do poszukiwania nowych, innowacyjnych rozwiązań wspierających ich działania. W tym artykule przyjrzymy się kilku funkcjonalnościom, które mają istotny wpływ na efektywność i rozwój handlu online.