Wdrożenie platformy B2B jest strategicznym przedsięwzięciem, które wymaga wiedzy, planowania, solidnej analizy przedwdrożeniowej oraz zaangażowania, aby uniknąć potencjalnych problemów i maksymalizować korzyści dla Twojej firmy.
Wdrażanie platformy B2B to znaczący krok dla każdej firmy, który może przynieść liczne korzyści, ale także stawiać wyzwania. Wdrożenie wymaga solidnego przygotowania i strategii, aby zminimalizować ryzyko i maksymalizować zwroty z inwestycji.
Czy kiedykolwiek dopadła Cię frustracja podczas wdrożenia nowej funkcjonalności w Twoim sklepie internetowym? Czas jej wprowadzenia i ilość błędów, gdy okazało się, że po wielu latach kod wygląda jak kłębek splątanej wełny - gdzie nie pociągniesz, robi się supeł? Czy zdarzyła Ci się kiedyś taka sytuacja, że działania marketingowe przyniosły oczekiwany rezultat - ruch na stronie się zwiększył (podobnie jak liczba zdarzeń i sprzedaż), a opłata licencyjna za używanie platformy skutecznie zmazała uśmiech z Twojej twarzy?
Dobry sklep internetowy to taki, który właścicielowi przynosi zyski i satysfakcję, a klientowi dostarcza to czego potrzebuje, w taki sposób, że chce z oferty skorzystać kolejny raz. Czy jest to możliwe? Wyodrębniliśmy 7 obszarów, które prawidłowo zagospodarowane bardzo mocno zwiększają szansę na sukces w e-commerce.
UX, czyli User Experience (doświadczenie użytkownika), odnosi się do wszystkich aspektów interakcji użytkownika z produktem, stroną internetową, aplikacją czy usługą, a także do emocji i reakcji użytkownika, które mu towarzyszą. UX obejmuje wszystko, czego użytkownik doświadcza podczas korzystania z produktu lub usługi, począwszy od pierwszego kontaktu aż po końcowe wrażenia.
Branża oświetleniowa charakteryzuje się ogromną ofertą produktową, która jest przeznaczona dla gospodarstw indywidualnych, firm czy samorządów. Ilość kategorii produktowych, rozwiązań, systemów jest ogromna i trudna do sklasyfikowania.
Witamy! Stosujemy pliki cookie w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania serwisu. Możemy również wykorzystywać pliki cookie własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, w szczególności dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookie wymaga zgody, którą możesz wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli chcesz dostosować swoje zgody dla nas i naszych partnerów, kliknij „Zarządzaj cookies”. Wyrażoną zgodę możesz wycofać w każdym momencie, zmieniając wybrane ustawienia.
Zobacz więcej
Twoja prywatność
Poniżej możesz zmienić ustawienia plików cookies naszych i naszych partnerów. Korzystanie przez nas z plików cookie analitycznych oraz marketingowych wymaga Twojej zgody. W ramach cookies marketingowych wydzieliliśmy kategorię plików cookie związanych z wyświetlaniem reklam w związku z korzystaniem ze stron internetowych (reklamowe pliki cookie) oraz plików cookie pozwalających na docieranie do Ciebie ze spersonalizowaną reklamą w portalach społecznościowych (pliki cookie mediów społecznościowych). Więcej informacji o poszczególnych kategoriach plików cookie, które stosujemy w serwisie, znajdziesz poniżej.
Jeżeli chcesz zmieniać preferencje plików cookie, przesuń suwak przy wybranej kategorii, żebyśmy stosowali tylko niezbędne pliki cookie, a następnie kliknij „Zapisz ustawienia i zamknij”. Masz prawo do wglądu w swoje ustawienia oraz do ich zmiany w dowolnym czasie.
W celu zarzadzania cookies szukaj w stopce.
Zarządzaj plikami cookies
Niezbędne pliki cookies
Niezbędne pliki cookie czynią stronę użyteczną włączając podstawowe funkcje,
takie jak nawigacja po stronie i dostęp do zabezpieczonych obszarów strony.
Strona internetowa nie może działać prawidłowo bez tych plików cookie.
Preferencyjne pliki cookies
Pliki cookie dotyczące preferencji umożliwiają stronie internetowej
zapamiętanie informacji, które zmieniają sposób zachowania lub wygląd strony internetowej,
np. preferowany język lub region, w którym się znajdujesz.
Statystyczne pliki cookies
Statystyczne pliki cookie pomagają właścicielom witryn zrozumieć, w jaki sposób
odwiedzający wchodzą w interakcję ze stronami internetowymi, zbierając i zgłaszając informacje anonimowo.
Dzięki tym anonimowym informacjom możemy polepszać jej wygląd i funkcjonalność.
Marketingowe pliki cookies
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach
internetowych. Intencją jest wyświetlanie reklam, które są odpowiednie i angażujące dla indywidualnego
użytkownika, a tym samym bardziej wartościowe dla wydawców i reklamodawców zewnętrznych.
Dzięki temu zobaczysz tylko te reklamy, które spełniają Twoje oczekiwania