Rowery Indiana - Dwa kółka online

Klient:

Rowery Indiana

Branża:

Sport i turystyka

E-commerce
B2C

On the right track

Jak zwiększyć sprzedaż online produktu kojarzonego z tradycyjnymi sklepami? Jak przy tym wzmocnić wizerunek marki? Znamy odpowiedzi na te pytania, ale zacznijmy od początku.
Sprzedaż rowerów w czasach postpandemicznych wzrosła i nadarzyła się okazja do mocniejszego zagospodarowania tego obszaru także w handlu online. Dotychczasowa strona funkcjonowała już od jakiegoś czasu, ale wypadało dodać jej nieco świeżości i nowoczesności w designie. Należało także odświeżyć interfejs i UX, aby zadbać o komfort szerokiego grona odbiorców.
Rowery Indiana #15
Rowery Indiana #16
Proces realizacji

Każdy zasługuje na dobry rower

Przede wszystkim skupiliśmy się na kwestiach UX. Strona miała zapewnić szybki i prosty dostęp do podstawowej oferty rowerów i hulajnóg. Na stronie głównej zaprojektowaliśmy obszar, w którym prezentowane są promowane produkty i nowości. Jako, że przeznaczenie rowerów jest w dzisiejszych czasach dość precyzyjne, poniżej znalazło się szybkie przejście do kategorii produktowych, gdzie klient może znaleźć rower MTB, miejski, dziecięcy, crossowy itd.
Następnie znalazło się miejsce dla przejrzystej listy produktowej z opcją filtrowania, na której są eksponowane dostępne warianty danego produktu. Idąc dalej do karty produktowej - tu mamy listę z wyposażeniem, opis i dobrej jakości zdjęcia produktów. Poruszanie się po stronie czy znalezienie interesującego nas roweru, bądź hulajnogi zostało maksymalnie uproszczone, tak by absolutnie każdy mógł się tu odnaleźć. Sklep został także rozbudowany o pomocny content, na który składają się przydatne artykuły, poradniki, instrukcje obsługi – wszystko to, co może zainteresować potencjalnego rowerzystę i… specjalistę SEO również.
Rowery Indiana #8
Rowery Indiana #11
Rozwiązanie i wdrożenie

Synergia ma znaczenie

Przy tym projekcie największym wyzwaniem było przygotowanie mechanizmu, za pomocą którego produkty automatycznie będą się uzupełniały na stronie. Nazwy produktów, zdjęcia, opisy, specyfikacje, instrukcje - wszystko to znajduje się już w PIMie producenta. Naszemu klientowi zależało na tym, aby gotowe treści zaciągać na nową stronę Indiany. Lubimy rozwiązania smart, klienci także.
Nasze rozwiązanie automatycznie ma za zadanie uzupełniać i dodawać produkt w momencie, w którym jest on aktywowany w systemie PIM (zarządzania informacjami o produktach), ale także dezaktywować produkt w momencie, w którym zostanie w nim wyłączony. Dzięki temu zakres prac przy obsłudze strony Indiana został ograniczony do niezbędnego minimum i klient może się skupić na innych czynnościach – np. promocji produktów. Warto też zwrócić uwagę, że strona jest odpowiednio przygotowana pod SEO.
Rowery Indiana #12
Rowery Indiana #13
  • OVHcloud
  • PHP 8
  • Laravel
  • Vue
  • Node
  • Elasticsearch
Efekty

Synergia ma znaczenie

Automatyzacja

System sam pobiera dane z systemu PIM i automatycznie umieszcza je na stronie Indiana.

Minimalizm

Prosty design i domyślne kategorie produktów sprawiają, że każdy potencjalny klient znajdzie to, czego szukał.

SEO friendly

Strona jest zoptymalizowana pod kątem SEO, a dodatkowy content w postaci poradników, testów i odpowiednich opisów sprawia, że jej wyniki są coraz lepsze.

Referencje
Zaufanie naszych Partnerów stanowi dla nas ogromne wyróżnienie
  • Z firmą Sun Group współpracujemy już od 15 lat! Tak długi okres współpracy to chyba najlepsza rekomendacja. Powierzyliśmy firmie nie tylko obsługę 3 sklepów internetowych, ale także skomplikowany system zarządzania danymi. Sun Group wykonał też dla nas kilka większych i mniejszych projektów. Szczerze polecam, bo znają się na swojej pracy.
    Tomasz Komorowski
    Dyrektor Marketingu TERG SA(Media Expert)
  • Sun Group wykazał się głębokim zrozumieniem naszych potrzeb i wyzwań. Ich rozwiązanie spełniło nasze oczekiwania. Jestem przekonany, że ta inwestycja w cyfryzację znacząco wzmocni naszą pozycję na rynku i przyczyni się do dalszego rozwoju naszej firmy. Z pełnym przekonaniem mogę polecić Sun Group jako partnera w transformacji cyfrowej.
    Maciej Radecki
    Dyrektor Zarządzający Radex Poland
  • Dziękujemy Sun Group za stworzenie i wizualizację wszystkich funkcji na stronie pragmaticBOX.com. Projekt był wyjątkowo wymagający — nasza nowa strona internetowa miała oddać skomplikowane, zaawansowane technologie w jasny i zachęcający sposób. Dzięki Waszej pomocy udało się to osiągnąć!
    Wisława Żyła
    PragmaticAD Development Communications Manager PragmaticAD
  • Praca nad projektem dla naszej firmy przebiegała dwutorowo. Przede wszystkim potrzebowaliśmy nowej, zaawansowanej strony www dla Klientów z ponad 100 krajów. Zależało nam również na stworzeniu platformy B2B dla PH, zintegrowanej z naszym systemem ERP. Pracownicy Sun Group wielokrotnie udowadniali, że im trudniejszy projekt, tym z większą motywacją przystępowali do rozwiązywania problemów, tworząc niezawodne i użyteczne serwisy. Współpracujemy już kilka lat i jest to jedna z bardziej udanych i owocnych kooperacji.
    Magdalena Kudłacz
    Magdalena Kudłacz
    Online Marketing Manager ES-System
  • Sun Group przygotował dla nas m.in. nowoczesny serwis gamingowy połączony z forum dla graczy. Realizacja przeszła nasze oczekiwania. Prace przebiegały bardzo sprawnie, terminowo i zgodnie z harmonogramem projektu. Jesteśmy bardzo zadowoleni. Przy kolejnych realizacjach z pewnością pomyślimy o współpracy z Sun Group.
    Jacek Woźniak
    Jacek Woźniak
    Marketing Operations Program Mgr Lenovo
  • Zgłosiliśmy się do firmy Sun Group ponieważ potrzebowaliśmy nowej strony internetowej, która pokazałaby historię i tradycję Browaru oraz naszą ofertę w nowoczesnej formie. Efekt prac bardzo pozytywnie nas zaskoczył. O współpracy z firmą, nie mogę się wypowiedzieć inaczej, jak tylko w samych superlatywach. Razem nawarzyliśmy tego piwa i razem je wypiliśmy :) Pozdrawiam i polecam.
    Tomasz Kamiński
    Tomasz Kamiński
    Prezes Zarządu w Browar Czarnków
  • Z ludźmi z Sun Group znamy się od kilkunastu lat. Współpraca zawsze układa się wzorcowo i na czas. Ufam im na tyle, że w ich ręce oddałem wszystkie marki wchodzące w skład Grupy Asta. Sun Group wykonuje dla nas prace graficzne oraz obsługuje nasze strony internetowe. Jestem bardzo zadowolony z naszej współpracy.
    Paweł Kądziela
    Paweł Kądziela
    Dyrektor Zarządzający ASTA-NET
  • Firma Sun Group przygotowała i wdrożyła dla nas wiele funkcjonalności, które ułatwiły pracę zarówno urzędnikom starostwa, jak i petentom. Od kilku lat wszystkie strony starostwa hostujemy w Sun Group, a pracownicy firmy są zaangażowani w prace dla kilku wydziałów Starostwa. Jeżeli szukacie sprawdzonego partnera, rozumiejącego specyficzne wymagania jednostek samorządowych, to z czystym sumieniem polecam Sun Group.
    Piotr Wojnar
    Piotr Wojnar
    Dyrektor IT w Starostwo Powiatowe w Pile
  • Firma Sun Group pomogła nam w przygotowaniu aplikacji mobilnej i strony internetowej z testami teoretycznymi na prawo jazdy, w oparciu o pytania z egzaminu państwowego. Projekt był pionierski, innowacyjny i wieloetapowy. Dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę z firmą, która zapewni nam dedykowane rozwiązania i pełne, elastyczne wsparcie w rozwoju platformy. Zespół Sun Group potrafi dobrze zidentyfikować potrzeby biznesowe, a następnie zadbać o sprawne ich wdrożenie.
    Damian Bogusławski
    Damian Bogusławski
    Dyrektor Zarządzający w SPH Credo
  • Współpracę z firmą Sun Group rozpoczęliśmy kilka lat temu. Od strony prawno-formalnej, pomagamy przede wszystkim przy organizacji konkursów i loterii dla klientów firmy. Wspólnie zrealizowaliśmy wiele projektów związanych z ochroną danych osobowych oraz szkoleniami w tym zakresie. W realizacji szkoleń bardzo pomaga nam platforma e- learningowa, którą zbudowaliśmy wspólnie z Sun Group.
    Tomasz Grzybowski
    Tomasz Grzybowski
    Partner w Kancelarii Prawnej CORE Law Grzybowski & Pilc
  • Współpracę z  firmą Sun Group rozpocząłem od wdrożenia sklepu e-commerce, sprzedającego drzwi. W chwili obecnej angażuje chłopaków do każdego nowego projektu, w którym sam biorę udział. Jestem zadowolony z obsługi i solidności firmy. Myślę, że nasze projekty zaowocują współpracą na długie lata.
    Piotr Szulim
    Piotr Szulim
    Menadżer ds. rozwoju Kon-Trade Kraina Drzwi
Pozostańmy
w kontakcie
Obserwuj nas także na:
Sebastian Sowa
Sebastian Sowa
co-CEO, New Business
Michał Wiedera
Michał Wiedera
co-CEO, New Business
Szanujemy Twoją prywatność!
Witamy! Stosujemy pliki cookie w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania serwisu. Możemy również wykorzystywać pliki cookie własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, w szczególności dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookie wymaga zgody, którą możesz wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli chcesz dostosować swoje zgody dla nas i naszych partnerów, kliknij „Zarządzaj cookies”. Wyrażoną zgodę możesz wycofać w każdym momencie, zmieniając wybrane ustawienia.
Zobacz więcej