Verseo CSS: Porównywarka cen kompatybilna z narzędziami Google’a
Verseo CSS
E-commerce
Złożone narzędzie do prostych działań
Verseo to największa agencja SEO&Digital Ads w naszym regionie i strategiczny partner Google w Europie Wschodniej i Centralnej. Skontaktował się z nami Krzysztof Masłowski (CEO & Partner), aby zlecić nam rozwój porównywarki cenowej.
W Sun Group mieliśmy zapewnić platformę, która będzie automatycznie pobierać i aktualizować oferty na podstawie plików dostarczanych przez partnerów. Nasz zespół miał zapewnić wysoką wydajność przetwarzania danych i szybko działający serwis. Odpowiednie narzędzia wymagają odpowiednich rozwiązań, a te – odpowiednich ludzi.
Prostota tkwi w… złożoności
Budowa porównywarki jest złożonym procesem. Od strony technicznej ma ona działać szybko i sprawnie, przy zachowaniu odpowiedniego user experience. Im więcej produktów w bazie, tym większa korzyść dla klienta i użytkowników. Jednak im większa baza produktów i im większa liczba użytkowników, tym wydajniejszy musi być system. Teoretycznie brzmi prosto, nawet jeśli realizacja tak prosta nie jest.
W Sun Group specjalizujemy się w takich wyzwaniach. Wkrótce rozpoczęliśmy z Verseo prace nad porównywarką, których efekt jest więcej niż zadowalający. Verseo CSS współpracuje z Google CSS (Comparison Shopping Services), co oznacza, że gdy użytkownik wpisze w wyszukiwarce Google np. frazę „wózek dziecięcy”, oprócz listy wyników wyszukiwania otrzyma porównanie cen produktów w różnych sklepach.
W Sun Group musieliśmy zbudować narzędzie niezwykle wydajne, dla docelowo dużej grupy osób. Taka porównywarka niesie też korzyści dla właścicieli sklepów, którzy mogą za jej pomocą lepiej promować swoje produkty. Właściciele mają też szybki dostęp do wiedzy o cenach w konkurencyjnych sklepach, co pomaga im stworzyć atrakcyjniejszą ofertę.
Liczby mówią same za siebie
W Verseo CSS znajduje się ponad 1,5 miliona produktów z ponad 200 sklepów. Klienci mogą porównywać ceny ponad 10 tys. marek. Strona jest kompatybilna z narzędziami Google’a i zapewnia intuicyjną nawigację odwiedzającym. Klienci biznesowi i partnerzy mogą z łatwością dodawać swoje produkty, które automatycznie trafiają do bazy Google Shopping.
Co więcej, właściciel sklepu nie musi dodawać do produktu jego opisu i specyfikacji. Robi to mechanizm, który automatycznie zaciąga dane o produkcie z feeda. Verseo CSS wykorzystuje to, co zapewniamy w Sun Group - złożone narzędzia IT oraz prostotę i intuicyjność w użytkowaniu.
Sprzedaż zoptymalizowana
1,5 mln
aktywnych ofert
6 mln
łącznie produktów
202
aktywnych sklepów
10,5 tys
aktywnych marek
w kontakcie