
Kompleksowa organizacja i obsługa loterii
Jeżeli chcesz zorganizować loterię i szukasz wsparcia w tym zakresie, to sprawdź jak możemy Ci pomóc. Mamy duże doświadczenie w organizacji, promocji i obsłudze loterii zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami. Kompleksowo projektujemy, wdrażamy oraz monitorujemy ich przebieg, by zagwarantować maksymalną korzyść dla marki i uczestników.
Loterie promocyjne – zatrzymaj klienta na dłużej
Loterie promocyjne umożliwiają wygranie atrakcyjnych nagród rzeczowych lub pieniężnych zgodnie z ustanowionym regulaminem. Organizacja loterii to świetny sposób na promocję marki, firmy oraz produktu, a także na budowanie zasięgów i lojalności wobec marki.

Niemniej jednak, organizacja loterii to wymagające przedsięwzięcie, które wymaga odpowiedniego zaplecza prawnego, wiedzy oraz doświadczenia. Nie pozwól, by przebiegiem loterii rządził przypadek – wybierz nas jako sprawdzonego organizatora loterii promocyjnych.

Organizacja loterii promocyjnych
Mamy na swoim koncie organizacje loterii promocyjnych dla największych marek działających w naszym kraju. Oferujemy kompleksową obsługę prawno-formalną oraz nadzór nad prawidłowym przebiegiem loterii.
Zlecając nam organizację loterii promocyjnej, możesz liczyć na:
- dokumentację do złożenia w Izbie Administracji Skarbowej,
- wsparcie w uzyskaniu bankowych gwarancji wypłaty nagród,
- pomoc w uzyskaniu wniosku umożliwiającego przeprowadzenie loterii,
- regulamin akcji zgodny z obowiązującym prawem,
- nadzór nad losowaniami,
- opracowanie dokumentacji z przebiegu loterii,
- przyjmowanie i rozpatrywanie ewentualnych reklamacji uczestników,
- reprezentację przed Izbą Administracji Skarbowej.
Chciałbyś odmienić oblicze swojej marki, dotrzeć do swoich konsumentów oraz wzmocnić swój brand na rynku? Skontaktuj się z nami, wspólnie zorganizujemy świetną akcję promocyjną!