Zastanawiasz się, czy zorganizować konkurs lub loterię? A może decyzja już zapadła, ale potrzebujesz dobrego partnera do obsługi takiej akcji? Jesteś w dobrym miejscu!
Mamy wieloletnie doświadczenie w organizacji konkursów i loterii z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa. Projektujemy, wdrażamy oraz monitorujemy ich przebieg, tak by zagwarantować maksymalną korzyść dla Twojej marki, jak i uczestników.
Dajemy Ci pewność, której potrzebujesz:
Dbamy o zgodność z przepisami prawa i dobrymi praktykami:
- od umowy i regulaminu,
- przez przetwarzanie danych osobowych,
- po przekazanie nagród, rozliczenie podatków i rozstrzyganie potencjalnych reklamacji.
Jednym słowem: stajemy się oficjalnym organizatorem akcji.
Koncepcję całości opracujemy wspólnie, ale wszelkie elementy procesu i odpowiedzialność za nie bierzemy na siebie:
- konsultujemy mechanikę konkursu lub loterii,
- doradzamy w temacie komunikacji i kampanii marketingowych oraz atrakcyjności nagród,
- po przekazanie nagród, rozliczenie podatków i rozstrzyganie potencjalnych reklamacji.
- projektujemy atrakcyjny landing page oraz przejrzysty formularz zgłoszenia,
- wykonujemy materiały graficzne i marketingowe.
Wykorzystujemy swoje ponad 15-letnie doświadczenie, dzięki któremu projektujemy i dopasowujemy loterie oraz konkursy do Twoich indywidualnych potrzeb. Pracujemy:
- zgodnie z najlepszymi praktykami wypracowanymi przez lata z różnymi markami,
- wskazujemy na najnowsze trendy,
- wiemy, co zrobić, by zapewnić marce maksymalną widoczność oraz przyciągnąć jak największą liczbę konsumentów.
Zrealizowaliśmy do tej pory dziesiątki akcji w internecie dla wielu marek, w tym dla:
Co wybierasz:
konkurs czy loterię?
- zakup i zatrzymanie dokumentu sprzedaży
- zgłoszenie wykonanego zadania (SMS, www)
- zawsze wybór zwycięzców przez komisję
- przygotowanie regulaminu
- wybór zwycięzców przez komisję
Do wzięcia udziału wystarczy samo zgłoszenie.
- zakup i zatrzymanie dokumentu sprzedaży
- zgłoszenie (SMS, www)
- nagrody natychmiastowe
- losowania pośrednie
- losowanie finałowe
- zezwolenie Izby Administracji Skarbowej
- wymagana gwarancja bankowa
- zawiadomienie Izby Administracji Skarbowej o rozpoczęciu i zakończeniu loterii
- cokwartalne wysyłanie zestawienia danych ekonomiczno-finansowych organizatora dla Izby Administracji Skarbowej
- nadzór nad loterią i losowanie wymaga obecności osoby ze świadectwem zawodowym
“Pomyślne zorganizowanie loterii było niemałym wyczynem, ale to dopiero początek naszej podróży. Z całego serca dziękujemy wszystkim, którzy przyczynili się do jego powstania. Pół miliona losów – to przeszło nasze najśmielsze oczekiwania.”
Maksym Semeniuk
Influencer Marketing Manager LetyShops