Zasady przetwarzania danych osobowych

Poniżej przedstawiamy informacje o tym w jaki sposób, w jakich celach oraz w jakim zakresie przetwarzamy Twoje dane osobowe na stronie internetowej Sun Group sp. z o.o. sp. k.

ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH

Nazywamy się Sun Group sp. z o.o. sp. k. i mamy siedzibę w Ujściu przy ul. Pilskiej 8, 64-850 Ujście.

Kontakt z nami możliwy jest pod adresem e-mail biuro@sungroup.pl lub listownie pod adresem: Sun Group sp. z o.o. sp.k., ul. Pilska 8, 64-850 Ujście.

INSPEKTOR OCHRONY DANYCH

Kontakt do naszego Inspektora Ochrony Danych Osobowych to: iod@sungroup.pl

SKĄD MAMY TWOJE DANE OSOBOWE?

Twoje dane osobowe pozyskujemy przede wszystkim od Ciebie.

1. Jeśli jesteś naszym klientem, podajesz nam swoje dane przy okazji kontaktu ws. naszych usług.

2. Jeśli korzystasz z naszego serwisu internetowego zbieramy informacje o Twojej aktywności w tym serwisie oraz o podejmowanych przez Ciebie działaniach. Podajesz nam też swoje dane w ramach Twojego kontaktu z nami za pośrednictwem serwisu, w tym formularza kontaktowego dostępnego na naszej stronie.

3. Jeśli jesteś naszym kontrahentem (tzn. współpracujemy biznesowo), podajesz nam swoje dane przy okazji kontaktu ws. współpracy, a także w całym toku tej współpracy, np. w ramach korespondencji e-mail. Jednocześnie Twoje dane kontaktowe mogliśmy uzyskać od kogoś w Twojej organizacji (np. poprzez wskazanie Ciebie w umowie o współpracy jako osoby odpowiedzialnej za kontakt lub po prostu poprzez dodanie Ciebie do wiadomości (DW) w ramach bieżącej korespondencji).

Jeśli przesyłasz nam swoje CV lub inne dokumenty w związku z chęcią podjęcia u nas pracy bądź współpracy podajesz nam swoje dane przy okazji składania aplikacji.

W JAKIM CELU PRZETWARZAMY TWOJE DANE OSOBOWE?

Świadczenie usług naszym klientom
Jeśli jesteś lub chciałbyś zostać naszym klientem, to Twoje dane osobowe będziemy przetwarzać w celu świadczenia naszych usług oraz ich rozliczenia na gruncie podatkowym.

Prowadzenie naszego serwisu korporacyjnego
Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu zapewnienia funkcjonalności naszego serwisu internetowego.
Obejmuje to w szczególności zapewnienie Tobie możliwości bezproblemowego przeglądania naszej strony internetowej oraz przesłania do nas wiadomości i Twoich danych kontaktowych poprzez formularz dostępny na naszej stronie.

Współpraca z kontrahentami
Jeśli z nami współpracujesz lub chciałbyś/chciałabyś z nami współpracować w relacjach biznesowych, to Twoje dane osobowe (np. jako właściciela firmy/instytucji albo pracownika firmy/instytucji) będziemy przetwarzać w celu nawiązania i prowadzenia takiej współpracy.

Wszelka korespondencja e-mail
Jeśli kontaktujesz się z nami przez e-mail w innych sprawach niż wskazane powyżej, podane przez Ciebie dane przetwarzamy w celu związanym z daną korespondencją. Może to być wykonywanie przez nas usług, zamawianie określonych świadczeń lub dostaw, rekrutacja, albo inne działanie związane z naszym przedsiębiorstwem.

Cele marketingowe
Jeżeli jesteś naszym klientem, potencjalnym klientem, lub jego przedstawicielem, będziemy przetwarzać również Twoje dane w celach marketingowych, co oznacza w szczególności promowanie naszej oferty usług. W ramach naszego marketingu chcemy móc prezentować dopasowane do Twoich zainteresowań oferty oraz promocje. W tym celu możemy dokonywać czynności profilowania, które jednak w żadnym przypadku nie będzie miało wpływu na Twoje prawa lub wolności, ani nie będzie w inny podobny sposób na Ciebie wpływać.
Dodatkowo, o ile wyrazisz odrębną zgodę na otrzymywanie komunikacji marketingowej drogą elektroniczną lub telefoniczną, będziemy wykorzystywać Twój adres e-mail oraz numer telefonu w celu komunikowania naszej oferty za ich pośrednictwem.

Rekrutacja
Jeżeli jesteś zainteresowany pracą dla nas będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego.

JAKIE KATEGORIE DANYCH PRZETWARZAMY?

Przetwarzamy przede wszystkim Twoje dane kontaktowe, a także dane o firmie/instytucji, w której pracujesz, np. imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, historia Twojej komunikacji z nami, informacje o źródłach pozyskania Twoich danych, nazwa firmy/instytucji, NIP, historia korzystania z naszych usług.

Mogą to być również dodatkowe informacje o sobie, które mogłaś/mogłeś zawrzeć w korespondencji e-mail, przekazanym CV lub które mogłeś podać w trakcie rozmowy telefonicznej, a także udzielone przez Ciebie zgody.

Jeżeli wyrazisz zgodę na pliki cookies* będziemy przetwarzać też informacje o sposobie korzystania przez Ciebie z naszego serwisu (jeżeli wyrazisz zgodę na pliki cookies*), w tym numer IP, z którego komunikujesz się z naszym serwisem oraz informacje o urządzeniu, z którego korzystasz odwiedzając naszą stronę, w tym o jego ustawieniu (np. przeglądarka, rozdzielczość ekranu).

* Czym są pliki cookies ?

To niewielkie pliki tekstowe powszechnie stosowane w Internecie, przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym.

Dzięki plikom cookies możemy:
  • lepiej prezentować Tobie nasze treści – sprawdzamy, jakie komunikaty z naszej strony były już Tobie prezentowane, aby ich nie powtarzać oraz prezentować treści, które bardziej pasują do Twoich zainteresowań;
  • dbać o sprawne oraz bezpieczne działanie naszej strony – zabezpieczamy ją np. przed działaniem robotów (programów, które automatycznie badają zawartości naszej strony);
  • sprawdzać statystyki dotyczące korzystania z naszej strony – budujemy zbiorcze, anonimowe statystyki odwiedzin i działań w naszym serwisie.
 
Aby pliki cookies umożliwiały wyświetlanie reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i poszukiwań, współpracujemy z firmami partnerskimi, które mogą umieszczać na Twoim urządzeniu pliki cookies oraz zbierać informacje o Twojej aktywności w sieci (są to tak zwane cookies podmiotów trzech, ang. third-party cookies).

W każdej chwili możesz zmienić zasady wykorzystywania cookies na Twoim urządzeniu, wybierając odpowiednią opcję w ustawieniach przeglądarki:
  1. dla przeglądarki Mozilla Firefox pod adresem: https://support.mozilla.org/pl/kb/blokowanie-ciasteczek,
  2. dla przeglądarki Internet Explorer pod adresem: http://windows.microsoft.com/pl-pl/windows-vista/block-or-allow-cookies,
  3. dla przeglądarki Microsoft Edge pod adresem: https://privacy.microsoft.com/pl-PL/windows-10-microsoft-edge-and-privacy,
  4. dla przeglądarki Google Chrome pod adresem: https://support.google.com/chrome/answer/95647?hl=pl,
  5. dla przeglądarki Opera pod adresem: http://help.opera.com/Linux/9.22/pl/cookies.html,
  6. dla przeglądarki Safari pod adresem: http://safari.helpmax.net/pl/ochrona-i-prywatnosc/zarzadzanie-plikami-cookie/.
Do czasu ewentualnej zmiany opcji dotyczących plików cookies nasi partnerzy będą korzystać z technologii cookies, by przedstawiać Ci reklamy odpowiadające Twoim bieżącym potrzebom. Zablokowanie plików cookies może wpłynąć negatywnie na korzystanie z naszej strony.

NA JAKIEJ PODSTAWIE PRAWNEJ PRZETWARZAMY TWOJE DANE?

Podstawa prawna przetwarzania Twoich danych jest zależna od tego w jakim celu je przetwarzamy. I tak:
  1. Dane dotyczące korzystania przez Ciebie ze strony serwisu, które uzyskujemy za pośrednictwem tzw. plików cookies przetwarzamy na podstawie Twojej zgody, wyrażonej zgodnie z art. 173 Prawa telekomunikacyjnego;
  2. Jeśli wyraziłeś odrębną zgodę Twoje dane osobowe będziemy przetwarzać w celu wysyłania do Ciebie bezpośrednich komunikatów drogą elektroniczną lub telefoniczną;
  3. W zakresie w jakim chcemy zapytać Cię o opinię dotyczącą danego produktu lub danej usługi – Twoje dane w tym zakresie będziemy przetwarzać z powołaniem na tzw. uzasadniony interes administratora, jaki mamy w tym, aby nieustannie polepszać nasze usługi oraz ofertę produktową;
  4. Jeżeli kontaktujesz się z nami (np. poprzez formularz kontaktowy dostępny na naszej stronie) żeby zadać pytanie o tym jak prowadzimy serwis, w jaki sposób zrealizować określone czynności, zbieramy Twoje pytania i związanie z nim dane i udzielamy odpowiedzi z https://sip.lex.pl/ - /yearbooks/lpowołaniem na uzasadniony interes, jaki mamy w tym, aby udzielać naszym klientom i użytkownikom pełnych informacji i zapewniać im pozytywnych doświadczeń z naszym serwisem;
  5. Jeśli prowadzisz z nami szeroko pojętą współpracę biznesową lub chcesz taką współpracę nawiązać, przetwarzamy Twoje dane, ponieważ zawarliśmy z Tobą umowę dotyczącą ww. współpracy biznesowej (forma takiej umowy może być dowolna, w tym również ustna lub mailowa) i przetwarzanie danych jest niezbędne do wykonywania takiej umowy albo niezbędne do odpowiedzi na Twoją propozycję współpracy i podjęcia działań przez zawarciem stosownej; ponadto, mamy prawnie uzasadniony interes w tym, aby kontaktować się z wszelkimi przedstawicielami naszych kontrahentów (np. ich pracownikami) w sprawach dotyczących prowadzonej współpracy;
  6. Wszystkie Twoje dane, które posiadamy jako administrator danych przetwarzamy również w celach marketingowych z powołaniem na tzw. uzasadniony interes administratora danych osobowych. Cele marketingowe obejmują w szczególności przedstawianie Tobie ofert i promocji, które wierzymy, że mogą Cię zainteresować.
  7. Jeśli przekazałeś nam swoje dane w celach związanych z rekrutacją na stanowisko pracy, Twoje dane osobowe będziemy przetwarzać z powołaniem na przepisy prawa w zakresie w jakim przekazujesz nam informacje wynikające z przepisów Kodeksu pracy, pozostałe dane takie jak na przykład wizerunek przetwarzamy na podstawie Twojej zgody, którą wyrażasz poprzez dobrowolne przesłanie nam tych informacji.
 
JAK DŁUGO PRZETWARZAMY TWOJE DANE OSOBOWE?

Okres przez jaki przetwarzamy Twoje dane osobowe jest zależny od celu przetwarzania. I tak odpowiednio:
  1. zgoda na otrzymywanie komunikatów marketingowych drogą elektroniczną lub telefoniczną – do czasu wycofania przez Ciebie tej zgody; po tym okresie Twoje dane będziemy przetwarzać w celach związanych z rozliczalnością naszych działań, do czego jesteśmy zobligowani przepisami o ochronie danych osobowych oraz przez okres przedawnienia Twoich roszczeń, jednak nie dłużej niż 10 lat;
  2. udzielanie odpowiedzi na pytania – przez czas udzielania niezbędnych wyjaśnień i odpowiedzi; po tym okresie Twoje dane będziemy przetwarzać w celach związanych z rozliczalnością naszych działań, do czego jesteśmy zobligowani przepisami o ochronie danych osobowych, jednak nie dłużej niż 5 lat;
  3. prowadzenie szeroko pojętej współpracy biznesowej z kontrahentami oraz kontakt ws. nawiązania takiej współpracy – przez okres trwania współpracy albo czas niezbędny do ustalenia warunków takiej współpracy; po tym okresie Twoje dane będziemy przetwarzać w celach związanych z rozliczalnością naszych działań, do czego jesteśmy zobligowani przepisami o ochronie danych osobowych, jednak nie dłużej niż 5 lat;
  4. pozyskane dane o sposobie korzystania przez Ciebie z naszej strony (za pośrednictwem plików cookies) oraz dane przetwarzane w naszej bazie marketingowej – przez cały okres kiedy jesteś naszym klientem oraz później przez okres 5 lat licząc od czasu kiedy przestałeś być naszym klientem.
  5. dane związane z procesem rekrutacji przetwarzamy do momentu jej zakończenia. Jeśli wyraziłeś zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji – dane będziemy przetwarzać nie dłużej niż przez 6 miesięcy.
 
KTO JEST ODBIORCĄ TWOICH DANYCH?

Nie udostępniamy na własność Twoich danych żadnym podmiotom komercyjnym. Powinieneś jednak wiedzieć, że Twoje dane mogą być udostępniane dostawcom różnego rodzaju usług, które wiążą się z prawem dostępu do Twoich danych. Są to następujące kategorie dostawców:
  1. podmioty prowadzące naszą obsługę techniczną oraz informatyczną, np. osoba odpowiedzialna za administrowanie naszym systemem informatycznym oraz dostawcy rozwiązań IT (usługi telekomunikacyjne, dostawcy oprogramowania, dostawcy poczty elektronicznej, dostawcy hostingu);
  2. podmioty świadczące dla nas usługi rachunkowe, prawne i doradcze (zwłaszcza kancelaria prawna, biura rachunkowe).
Każdemu z dostawców usług ujawniamy tylko te dane, które są niezbędne dla osiągnięcia danego celu. W każdym przypadku, gdy ujawniamy Twoje dane innym podmiotom, dokonujemy tego w ramach obowiązujących przepisów. Jeśli nasi usługodawcy przetwarzają Twoje dane w naszym imieniu, muszą zapewnić gwarancje wdrożenia rozwiązań technicznych i organizacyjnych, które będą chroniły Twoje dane osobowe i spełniały wymogi ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO).
 
JAKIE MASZ PRAWA?

Prawo ochrony danych osobowych daje Ci szereg praw, z których możesz skorzystać w dowolnej chwili. Twoje prawa, w zależności od podstawy prawnej ich przetwarzania, obejmują prawo żądania: dostępu i aktualizowania swoich danych osobowych, ograniczenia przetwarzania danych, usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym); przenoszenia danych do innego administratora danych;
Masz również prawo do zgłoszenia sprzeciwu wobec przetwarzania przez nas danych Twoich osobowych.

W przypadku, gdy podstawą przetwarzania jest Twoja zgoda - przysługuje Ci prawo do wycofania zgody, w dowolnym momencie.
Pamiętaj jednak, że cofnięcie zgody nie wpływa na legalność przetwarzania dokonanego przed jej cofnięciem.

Wszystkie uprawnienia, o których mowa powyżej możesz wykonywać poprzez kontakt z nami pod adresem biuro@sungroup.pl lub pisząc na adres: Sun Group sp. z o.o. sp.k., ul. Pilska 8, 64-850 Ujście.

Jeżeli uznasz, że w jakikolwiek sposób naruszyliśmy reguły przetwarzania Twoich danych osobowych to masz prawo do złożenia skargi bezpośrednio do organu nadzoru (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

PROFILOWANIE I AUTOMATYCZNE PODEJMOWANIE DECYZJI
 
Twoje dane nie będą podlegać automatycznemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.


MONITORING WIZYJNY

Na terenie naszego biura funkcjonuje monitoring wizyjny – jesteśmy administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach jego działania.
Dane przetwarzamy na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)  – jakim jest  realizacja celu przetwarzania danych, czyli zapewnienie bezpieczeństwa i ochrona mienia.
Dane będziemy przetwarzać przez okres nie dłuższy niż 3 miesiące.
 
up