System AdWords to obecnie jedna z najpopularniejszych platform sprzedażowych na świecie. Przedsiębiorcy na całym globie korzystają z tej metody promocji. W zamian dostają wzrost zysków oraz poszerzenie bazy potencjalnych klientów. AdWords jednak, stale się rozwija i specjaliści z Google wprowadzają do systemu wiele udoskonaleń. Wartymi uwagi są rozszerzenia reklam.
Czym tak naprawdę są rozszerzenia reklam Google?
Rozszerzenia dostępne dla każdego użytkownika Google AdWords, są specjalnymi funkcjami, dołączonymi do reklam. Ich głównymi cechami jest to, że wzbogacają przekaz marketingowy emitowany przez przedsiębiorstwo i dają możliwość udostępnienia dodatkowych danych o firmie, takich jak adres, numer telefonu lub linki do stron WWW.
Co można zyskać, korzystając z rozszerzeń AdWords?
Najważniejszą rzeczą jest wzrost bazy potencjalnych klientów. Rozszerzenia AdWords dają też możliwość wyprzedzenia konkurencji poprzez lepszą widoczność w Internecie. Dzięki dodatkowym funkcjom reklam uda Ci się przebić przez tłum innych firm, które świadczą podobne usługi. Potencjalny klient będzie mieć dużo informacji na Twój temat, co również dobrze wpływa na wzrost liczby odbiorców.
Ile to kosztuje?
Google jak zwykle przygotowało rozsądną formę rozliczania za korzystanie z rozszerzeń AdWords. Działa ona dokładnie tak samo, jak w przypadku tradycyjnych reklam, czyli poprzez koszt za kliknięcia. Im popularniejsza reklama, tym więcej zapłacisz. Jest to uczciwy układ, który pozwala na zachowanie kontroli nad wydawanymi pieniędzmi.
Wybieraj rozsądnie
W Google AdWords znajdziesz tak wiele rozszerzeń, że warto zastanowić się, czy aby wszystkie będą Ci potrzebne. Staraj się wybierać tylko te, które są związane z Twoją działalnością i mogą przynieść realną korzyść. Pamięta, że w przypadku reklam Google nie chodzi o ilość, a skuteczność danego przekazu.
Witamy! Stosujemy pliki cookie w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania serwisu. Możemy również wykorzystywać pliki cookie własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, w szczególności dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookie wymaga zgody, którą możesz wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli chcesz dostosować swoje zgody dla nas i naszych partnerów, kliknij „Zarządzaj cookies”. Wyrażoną zgodę możesz wycofać w każdym momencie, zmieniając wybrane ustawienia.
Zobacz więcej
Twoja prywatność
Poniżej możesz zmienić ustawienia plików cookies naszych i naszych partnerów. Korzystanie przez nas z plików cookie analitycznych oraz marketingowych wymaga Twojej zgody. W ramach cookies marketingowych wydzieliliśmy kategorię plików cookie związanych z wyświetlaniem reklam w związku z korzystaniem ze stron internetowych (reklamowe pliki cookie) oraz plików cookie pozwalających na docieranie do Ciebie ze spersonalizowaną reklamą w portalach społecznościowych (pliki cookie mediów społecznościowych). Więcej informacji o poszczególnych kategoriach plików cookie, które stosujemy w serwisie, znajdziesz poniżej.
Jeżeli chcesz zmieniać preferencje plików cookie, przesuń suwak przy wybranej kategorii, żebyśmy stosowali tylko niezbędne pliki cookie, a następnie kliknij „Zapisz ustawienia i zamknij”. Masz prawo do wglądu w swoje ustawienia oraz do ich zmiany w dowolnym czasie.
W celu zarzadzania cookies szukaj w stopce.
Zarządzaj plikami cookies
Niezbędne pliki cookies
Niezbędne pliki cookie czynią stronę użyteczną włączając podstawowe funkcje,
takie jak nawigacja po stronie i dostęp do zabezpieczonych obszarów strony.
Strona internetowa nie może działać prawidłowo bez tych plików cookie.
Preferencyjne pliki cookies
Pliki cookie dotyczące preferencji umożliwiają stronie internetowej
zapamiętanie informacji, które zmieniają sposób zachowania lub wygląd strony internetowej,
np. preferowany język lub region, w którym się znajdujesz.
Statystyczne pliki cookies
Statystyczne pliki cookie pomagają właścicielom witryn zrozumieć, w jaki sposób
odwiedzający wchodzą w interakcję ze stronami internetowymi, zbierając i zgłaszając informacje anonimowo.
Dzięki tym anonimowym informacjom możemy polepszać jej wygląd i funkcjonalność.
Marketingowe pliki cookies
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach
internetowych. Intencją jest wyświetlanie reklam, które są odpowiednie i angażujące dla indywidualnego
użytkownika, a tym samym bardziej wartościowe dla wydawców i reklamodawców zewnętrznych.
Dzięki temu zobaczysz tylko te reklamy, które spełniają Twoje oczekiwania