Jeżeli jesteś właścicielem firmy, z całą pewnością zależy Ci na tym, aby była ona widoczna dla klientów i żeby mogli znaleźć w Internecie jak najwięcej informacji o jej funkcjonowaniu. Z pomocą przyszło narzędzie – Google Moja Firma. Dzięki niemu potencjalni klienci już nigdy nie będą mieli problemu ze znalezieniem Twojego przedsiębiorstwa. Dowiedz się o nim więcej.
Czym właściwie jest Google Moja Firma?
Na samym początku warto przypomnieć, że narzędzie jest całkowicie bezpłatne, a jedynym warunkiem, jaki musisz spełnić jest posiadanie konta na stronie
www.google.com/business. Aby zacząć korzystać z usługi, musisz wpisać tam dane swojej firmy. Google poprosi Cię o podanie:
- dokładnego adresu,
- godzin otwarcia,
- telefonu,
- zdjęcia,
- opinii wystawionych przez klientów.
Gdzie będą wyświetlane Twoje dane?
Najważniejszym i zapewniającym największą widoczność miejscem jest wyszukiwarka Google. Dane firmy pojawią się również w usłudze Google Plus w formie estetycznej wizytówki. Dzięki tak dużemu rozpowszechnieniu informacji o przedsiębiorstwie klienci szybko dowiedzą się, do której jest czynna siedziba Twojej firmy, sprawdzą adres lub telefon. Z pewnością zwiększy to ruch w Twoich lokalach.
A co z pozycjonowaniem?
Google Firma to nie tylko swoistego rodzaju drogowskaz dla potencjalnego klienta. Jest to również narzędzie pozytywnie wpływające na pozycjonowanie Twojej strony. Użytkownicy bowiem bardzo często szukają konkretnego sklepu lub punktu usługowego w swojej okolicy. Jeżeli więc Twoja wizytówka znajdzie się w Google, jest duża szansa, że osoby mieszkające blisko wybiorą właśnie Twoje usługi. Sprawdź to już dzisiaj i przekonaj się, jakie to proste! Pamiętaj jednak, że Google Firma nie zastąpi pozycjonowania i przekrojowych działań SEO. Narzędzie może jedynie stanowić dopełnienie pozycjonowania stron internetowych.