Usługa Google Moja Firma? Co to takiego?

Usługa Google Moja Firma? Co to takiego?
Jeżeli jesteś właścicielem firmy, z całą pewnością zależy Ci na tym, aby była ona widoczna dla klientów i żeby mogli znaleźć w Internecie jak najwięcej informacji o jej funkcjonowaniu. Z pomocą przyszło narzędzie – Google Moja Firma. Dzięki niemu potencjalni klienci już nigdy nie będą mieli problemu ze znalezieniem Twojego przedsiębiorstwa. Dowiedz się o nim więcej.
Czym właściwie jest Google Moja Firma?
Na samym początku warto przypomnieć, że narzędzie jest całkowicie bezpłatne, a jedynym warunkiem, jaki musisz spełnić jest posiadanie konta na stronie www.google.com/business. Aby zacząć korzystać z usługi, musisz wpisać tam dane swojej firmy. Google poprosi Cię o podanie:
  • dokładnego adresu,
  • godzin otwarcia,
  • telefonu,
  • zdjęcia,
  • opinii wystawionych przez klientów.
Gdzie będą wyświetlane Twoje dane?
Najważniejszym i zapewniającym największą widoczność miejscem jest wyszukiwarka Google. Dane firmy pojawią się również w usłudze Google Plus w formie estetycznej wizytówki. Dzięki tak dużemu rozpowszechnieniu informacji o przedsiębiorstwie klienci szybko dowiedzą się, do której jest czynna siedziba Twojej firmy, sprawdzą adres lub telefon. Z pewnością zwiększy to ruch w Twoich lokalach.
A co z pozycjonowaniem?
Google Firma to nie tylko swoistego rodzaju drogowskaz dla potencjalnego klienta. Jest to również narzędzie pozytywnie wpływające na pozycjonowanie Twojej strony. Użytkownicy bowiem bardzo często szukają konkretnego sklepu lub punktu usługowego w swojej okolicy. Jeżeli więc Twoja wizytówka znajdzie się w Google, jest duża szansa, że osoby mieszkające blisko wybiorą właśnie Twoje usługi. Sprawdź to już dzisiaj i przekonaj się, jakie to proste! Pamiętaj jednak, że Google Firma nie zastąpi pozycjonowania i przekrojowych działań SEO. Narzędzie może jedynie stanowić dopełnienie pozycjonowania stron internetowych.
Podobne artykuły
Przeczytaj również
Szanujemy Twoją prywatność!
Witamy! Stosujemy pliki cookie w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania serwisu. Możemy również wykorzystywać pliki cookie własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, w szczególności dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookie wymaga zgody, którą możesz wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli chcesz dostosować swoje zgody dla nas i naszych partnerów, kliknij „Zarządzaj cookies”. Wyrażoną zgodę możesz wycofać w każdym momencie, zmieniając wybrane ustawienia.
Zobacz więcej

Zarządzaj plikami cookies

Niezbędne pliki cookies

Niezbędne pliki cookie czynią stronę użyteczną włączając podstawowe funkcje, takie jak nawigacja po stronie i dostęp do zabezpieczonych obszarów strony. Strona internetowa nie może działać prawidłowo bez tych plików cookie.

Preferencyjne pliki cookies

Pliki cookie dotyczące preferencji umożliwiają stronie internetowej zapamiętanie informacji, które zmieniają sposób zachowania lub wygląd strony internetowej, np. preferowany język lub region, w którym się znajdujesz.

Statystyczne pliki cookies

Statystyczne pliki cookie pomagają właścicielom witryn zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stronami internetowymi, zbierając i zgłaszając informacje anonimowo. Dzięki tym anonimowym informacjom możemy polepszać jej wygląd i funkcjonalność.

Marketingowe pliki cookies

Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych. Intencją jest wyświetlanie reklam, które są odpowiednie i angażujące dla indywidualnego użytkownika, a tym samym bardziej wartościowe dla wydawców i reklamodawców zewnętrznych. Dzięki temu zobaczysz tylko te reklamy, które spełniają Twoje oczekiwania