Wraz z rozwojem technologii, coraz więcej internautów przegląda sieć na urządzeniach mobilnych. Niestety, nie wszystkie witryny wyglądają dobrze w małych rozdzielczościach. Treść się rozpada, a rozmiar zdjęć nie pasuje do ekranów mobilnych. Dlaczego tak się dzieje i co można z tym zrobić? Odpowiedź znajdziesz w tym tekście.
Jest to witryna, która została specjalnie przystosowana do tego, aby można ją było przeglądać zarówno na komputerach jak ich urządzeniach mobilnych. Tego typu strona sama dopasowuje rozdzielczość i układ treści tak, aby zawsze wyglądały dobrze.
Ten sam URL
Decydując się na stronę responsywną nie musisz martwić się o to, że każda wersja będzie mieć inny adres. Nic podobnego. Twoja witryna będzie posiadać jeden, zawsze aktualny adres, niezależnie od tego, czy będzie przeglądana na laptopie, telefonie czy tablecie.
Czy tego potrzebuję?
Zdziwiłoby Cię to, jak wielu użytkowników chce wejść na Twoją firmową stronę, korzystając z np. smartfonów. Badania pokazują, że odsetek ten wciąż rośnie i wciągu kilku lat użytkowników mobilnych będzie więcej niż stacjonarnych. Niestety, jeżeli nie zoptymalizowałeś strony pod kątem responsywności mogą pojawić się problemy z wyświetleniem Twojej oferty lub innych kluczowych danych dotyczących firmy. Krótko mówiąc, może to sprawić, że stracisz klienta. Kluczem do sukcesu jest to, aby być jak najbardziej dostępnym. Każdy powinien móc łatwo i swobodnie dotrzeć do Twojej witryny oraz zapoznać się z jej działalnością, niezależnie od tego, z jakiego urządzenia do przeglądania Internetu korzysta.
Jak widzisz w dzisiejszych czasach responsywność strony to bardzo ważna kwestia, jeżeli chodzi o firmową stronę WWW. Bez niej, znacznie zawęzisz grono swoich potencjalnych klientów i sprawisz, że nie będą oni postrzegać Twojej firmy jako profesjonalnej i dbającej o kontakt z klientami.