Każda firma chce, by jej strona WWW była najlepsza, miała najwięcej odwiedzin oraz by jej współczynnik konwersji był możliwie najlepszy. Aby jednak to było możliwe, potrzebne jest nieco działań marketingowych. Jeżeli już odkryłeś system Google AdWords, musisz koniecznie poznać reklamy display, które możesz za jego pośrednictwem emitować. Z tego tekstu dowiesz się, jakie są największe zalety tego typu promocji.
Czym jest reklama display?
Reklama display jest to reklama graficzna, którą umieszcza się na stronie WWW. Jej głównym zadaniem jest sprawienie, żeby użytkownik w nią kliknął i przeszedł na stronę, do której reklama prowadzi. By jednak display była skuteczna, ważne jest określenie grupy docelowej, potencjalnie zainteresowanej przekazem. Display jest metodą promocji bardzo często wybieraną przez przedsiębiorców przede wszystkim dlatego, że jest:
Wszechstronna
Reklama display może być stosowana zarówno podczas kampanii wizerunkowej, jak i w celach typowo sprzedażowych. Wszystko zależy od tego, czego konkretnie potrzebujesz.
Elastyczna w rozliczeniu
Reklamę typu display możesz rozliczać na kilka sposobów. Najczęściej wybierany jest CPM (płacisz za 1000 odsłon) i Flat Fee (Twoja reklama stale wyświetla się na wybranych stronach). W przypadku kampani sprzedażowych powszechnie stosowane są CPC (płacisz za kliknięcie) oraz CPA (płacisz za wykonaną akcję).
Przyjmująca wiele form
Reklama display może występować zarówno jako baner reklamowy, jak i w tzw. formatach rich media (xml. lub video).
Precyzyjna
Przy pomocy systemu Google AdWords możesz bardzo precyzyjnie określić grupę klientów, do których chcesz dotrzeć ze swoją reklamą display. Dzięki temu masz pewność, że obejrzą ją dokładnie Ci użytkownicy, którzy mogą być zainteresowani Twoją ofertą.
Tych kilka punktów powinno przekonać się do skuteczności reklamy display. Wypróbuj ją w swojej firmie i przekonaj się, jak wiele korzyści może przynieść Twoim interesom.