Edycja postów na FB w dobie wielkich zmian

Edycja postów na FB w dobie wielkich zmian
Facebook przeszedł ostatnimi czasy wiele zmian, które mocno wpłynęły na komfort użytkowania tego serwisu, szczególnie dla firmowych stron. Dużym przewrotem było uniemożliwienie edycji linków zawartych w postach po opublikowaniu. W tym tekście opowiemy Ci nieco więcej o tej zmianie.
Brak możliwości edycji linków? Ale o co chodzi?
Wyobraź sobie, że wstawiłeś na firmowy fanpage nowy post ze zdjęciem i linkiem. Po opublikowaniu widzisz jednak, że zdjęcie jest źle wykadrowane, w tekście popełniłeś literówkę, a link do artykułu prowadzi do zupełnie innej strony. Do niedawna nie było problemu, żeby w prosty sposób edytować zamieszczane treści. Teraz jednak takiej możliwości zabrakło, pod warunkiem, że Twoja strona jest zweryfikowana. W teorii nie ma problemu.
Jak zweryfikować fanpage?
I tutaj zaczynają się schody. Facebook informuje, że link weryfikacyjny znajduje się w sekcji Posty w Narzędziach do publikowania. Szybko jednak okazało się, że przeważająca większość właścicieli stron nie ma takiej możliwości. Istnieje duża szansa, że Ty też nie możesz znaleźć linku weryfikacyjnego. Jeżeli jednak należysz do elity wydawców, którzy zostali dopuszczeni do tej opcji, Facebook poprosi Cię o wklejenie specjalnego linku do kodu strony.
Jak uzyskać dostęp do narzędzi weryfikacyjnych?
Jeżeli nie jesteś wydawcą i prowadzisz stronę o charakterze hobbystycznym, sklep, blog lub firmę to możesz pożegnać się z edycją postów po ich opublikowaniu. Co prawda zawsze zostaje zmiana opisu strony i zmiany jej kategorii. Wtedy narzędzia powinny się szybko pojawić, ale nie polecamy tego sposobu, ponieważ Twój fanpage pomimo zmienionej kategorii nie będzie miał newsowego charakteru. Pozostaje więc uważne wstawianie nowych postów i sprawdzanie ich 100 razy przed kliknięciem przycisku Opublikuj.
Spis treści
Podobne artykuły
Przeczytaj również
Szanujemy Twoją prywatność!
Witamy! Stosujemy pliki cookie w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania serwisu. Możemy również wykorzystywać pliki cookie własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, w szczególności dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookie wymaga zgody, którą możesz wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli chcesz dostosować swoje zgody dla nas i naszych partnerów, kliknij „Zarządzaj cookies”. Wyrażoną zgodę możesz wycofać w każdym momencie, zmieniając wybrane ustawienia.
Zobacz więcej