Browar Czarnków


Tradycja w nowoczesnym stylu.
Z dbałością o UX i mobile first.
Browar Czarnków został założony w 1893 roku. Jest to doskonały przykład starego, dobrze prosperującego przedsiębiorstwa, które dostosowuje się do rynkowych standardów i zmieniających się potrzeb klientów.
Naszym zadaniem przy współpracy z Browarem Czarnków było odświeżenie wizerunku marki w Internecie i zaprezentowanie jej oferty w nowoczesnym stylu, mając na względzie jej ponad 200-letnią historię oraz dziedzictwo.

Co zrobiliśmy dla Browaru Czarnków?
Naszym podstawowym celem było kompleksowe odświeżenie identyfikacji wizualnej producenta piwa w sieci i dostosowanie jej do gustów oraz potrzeb młodych pokoleń. Jednocześnie nie chcieliśmy zrywać z dziedzictwem i historią firmy, sprawnie przeplatając ją pomiędzy komunikatami marketingowymi oraz kreowanymi formami.
Zaprojektowaliśmy oraz wdrożyliśmy sprawnie funkcjonującą i przejrzystą nawigację po ofercie produktowej, co pozwoliło poprawić estetykę i użyteczność witryny (UX).
Jak wyglądały prace nad nową stroną
Skupiliśmy się na pierwszej stronie witryny browaru, starając się w bezpośredni sposób oddać charakter oraz pochodzenie poszczególnych produktów z oferty producenta.
Design strony głównej
Prezentacja oferty w formie dynamicznego slidera przypadła do gustu użytkownikom i uzupełniła statyczny design witryny. Dzięki temu zabiegowi skupiliśmy uwagę na tym, co najważniejsze – na wyjątkowej ofercie piw z portfolio Browaru Czarnków.


Historia Browaru
Wiemy, jak ważne są historia i dziedzictwo – zwłaszcza w branży browarniczej, dlatego też pod ofertowym sliderem przedstawiliśmy sylwetki głównych piwowarów oraz zaprezentowaliśmy historię samego przedsiębiorstwa.
Optymalizacja mobile first
Dbając o dostępność odświeżonej witryny Browaru Czarnków, nie zapomnieliśmy o stworzeniu strony internetowej zgodnie z podejściem mobile first. Tym samym zapewniliśmy maksymalną użyteczność witryny dla użytkowników mobilnych, dbając o jej poprawne pozycjonowanie w wyszukiwarce.

