Wróć do realizacji

Lenovo Gaming

Klient
Klient
Lenovo
realizacja strony internetowej
Typ projektu

Strona www

realizacja strony internetowej lenovogaming.pl realizacja strony internetowej lenovogaming.pl #2
Rozbudowany portal dla społeczności graczy

Rozbudowany portal dla społeczności graczy

Lenovo to międzynarodowy producent sprzętu komputerowego i mobilnego, baz danych oraz inteligentnych urządzeń. Ta chińska korporacja oferuje swoje produkty w ponad 160 krajach, osiągając roczne obroty na poziomie 43 mld dolarów. Obecnie zamierza wzmocnić swoją pozycję na rynku gamingu i e-sportu, czego doskonałym przykładem była współpraca z Sun Group przy tworzeniu portalu dla graczy.

Chcąc zaangażować społeczność graczy i zwiększyć ich lojalność wobec marki, firma Lenovo zwróciła się do nas ze zleceniem utworzenia rozbudowanego portalu, którego celem było zaangażowanie społeczności graczy i naturalne promowanie własnej oferty produktowej.

Wyzwania przy współpracy dla Lenovo Gaming

Wyzwania przy współpracy dla Lenovo Gaming

  • Zaprojektowanie intuicyjnej, nowoczesnej i czytelnej witryny o portalowym charakterze
  • Zintegrowanie katalogu produktów i promowanie sprzedażowego charakteru witryny
  • Zadbanie o edukacyjną formę portalu
  • Wywołanie poczucia przynależności i zaufania do marki
  • Kreowanie wizerunku marki jako eksperta w dziedzinie gamingu
  • Optymalizacja treści pod SEO poprzez zapewnienie odpowiedniej architektury strony
  • Zbudowanie forum dla graczy
Społecznościowy charakter strony internetowej

Społecznościowy charakter strony z naturalnym zaprezentowaniem oferty produktowej

Jednym z najważniejszych wyzwań było odpowiednie wyważenie społecznościowego charakteru portalu z naturalnym i nienachalnym prezentowaniem produktów Lenovo. Zamierzony efekt osiągnęliśmy dzięki dużej ilości odpowiednio rozplanowanej i zróżnicowanej treści edukacyjnej oraz informacyjnej. Na portalu Lenovo Gaming, gracze mogą wybierać interesujące ich treści w sekcjach artykułów, poradników, recenzji sprzętu Lenovo, aktualności czy wideo, a także nawiązać kontakt ze społecznością za pośrednictwem nowoczesnego i responsywnego forum.

Gamingowy Visual design strony internetowej

Gamingowy Visual design

Wiemy, jak ważne jest odpowiednie dostosowanie prezentacji treści do aktualnych trendów w świecie gamingu i e-sportu. Podczas projektowania serwisu Lenovo Gaming naszym nadrzędnym celem było wykonanie portalu zgodnie z gamingowym designem. Dbając o czytelność, atrakcyjność i dynamikę zaprezentowanych treści, zbudowaliśmy intuicyjną i w pełni dopasowaną do wymagań graczy witrynę. Dzięki temu zaprezentowaliśmy markę jako producenta podążającego za trendami, który zna potrzeby i oczekiwania swoich klientów.

Prezentacja oferty

Prezentacja oferty

Postanowiliśmy zaprezentować ofertę Lenovo bazując na katalogu produktów. Oferta została skategoryzowana na podstawie kilku znaczących grup produktów dla graczy. Przygotowaliśmy rozbudowane karty produktowe opatrzone dużymi, atrakcyjnymi zdjęciami. Podstrony produktowe posegmentowaliśmy na podstawie kluczowych cech i opisów. Całość treści została opisana językiem korzyści, bazując na tabelach specyfikacji i galerii. Dodatkowo każdy produkt został powiązany z ofertą sklepów, w których można go nabyć.

Forum jako miejsce przywiązania do marki

Duże rozdrobnienie na rynku gamingowym sprawia, że prawdziwym wyzwaniem okazuje się zbudowanie silnej więzi i lojalności wobec marki. Udało się nam to osiągnąć dzięki zaprojektowaniu i wykonaniu sprawnie funkcjonującego forum. Forum Lenovo stało się miejscem do wyrażania myśli i opinii pomiędzy graczami. Buduje nowe doświadczenia, a tym samym integruje zróżnicowane grupy graczy wokół marki.

metody płatności sklepu internetowego integracje sklepu internetowego
up