Platformy B2B
Jak przygotować firmę do wdrożenia platformy B2B? Kluczowe kroki i najlepsze praktyki
Wdrażanie platformy B2B to znaczący krok dla każdej firmy, który może przynieść liczne korzyści, ale także stawiać wyzwania. Wdrożenie wymaga solidnego przygotowania i strategii, aby zminimalizować ryzyko
i maksymalizować zwroty z inwestycji.
Sklepy internetowe, Platformy B2B, Strony www
PIM dla branży oświetleniowej
Branża oświetleniowa charakteryzuje się ogromną ofertą produktową, która jest przeznaczona dla gospodarstw indywidualnych, firm czy samorządów. Ilość kategorii produktowych, rozwiązań, systemów jest ogromna i trudna do sklasyfikowania.
Sklepy internetowe, Platformy B2B, Strony www
Analiza przedwdrożeniowa - przygotuj swój sukces
Analiza przedwdrożeniowa to ważny proces przygotowawczy przed rozpoczęciem projektu e-commerce. Pozwala na dogłębne zapoznanie się z zakresem projektu firmie wdrożeniowej, ale również stanowi pomoc dla klienta w zakresie zrozumienia projektu od strony technicznej.
Sklepy internetowe, Platformy B2B, Strony www
4 obszary wzrostu dla e-commerce w 2024 roku
Przełom starego i nowego roku to zawsze czas refleksji nad minionym okresem, ale także szukania nowych możliwości i obszarów rozwoju. Według raportu "E-commerce w Polsce 2023", aż 79% internautów w Polsce dokonuje zakupów online, co stanowi imponującą liczbę około 30 milionów osób. Prognozy
Dun & Bradstreet Poland sugerują, że na koniec 2023 roku liczba e-sklepów w Polsce może przekroczyć 65 tysięcy. Oto cztery obszary, które w 2024 roku mogą być kluczowe dla rozwoju biznesu online.
Sklepy internetowe, Platformy B2B, Strony www
7 korzyści z wdrożenia PIM (Product Information Management)
System do zarządzania informacjami o produktach, w skrócie PIM pełni kluczową rolę w gromadzeniu i centralizacji informacji produktowych pochodzących z różnych źródeł. Aktualizacja danych we wszystkich kanałach oraz dodawanie nowych produktów do oferty zajmują znacznie mniej czasu niż w tradycyjnych rozwiązaniach.System do zarządzania informacjami o produktach, w skrócie PIM pełni kluczową rolę w gromadzeniu i centralizacji informacji produktowych pochodzących z różnych źródeł. Aktualizacja danych we wszystkich kanałach oraz dodawanie nowych produktów do oferty zajmują znacznie mniej czasu niż w tradycyjnych rozwiązaniach.