Wdrażamy platformy B2B i sklepy internetowe z dedykowanymi modułami dla branży HoReCa, takimi jak konfiguratory, moduł kontrahentów czy zarządzania ofertami.
Sklep internetowy to specyficzna forma biznesu. Nie można jej więc porównywać do prowadzenia zwyczajnej strony internetowej. Różnice widać szczególnie w przypadku pozycjonowania. W tym tekście damy Ci kilka rad na temat tego, jak pozycjonować sklep internetowy, aby szybko uzyskać pożądane efekty w postaci wysokich pozycji w wyszukiwarce Google...
Często w kontekście pozycjonowania słyszy się o tekstach zoptymalizowanych “pod wyszukiwarkę”. Mało kto jednak zdaje sobie sprawę, jak powinny wyglądać i być zbudowane skuteczne teksty tak by zainteresowały roboty indeksujące Google. W tym tekście poznasz kilka cennych wskazówek, dzięki którym Twoje teksty będą o wiele lepsze...
Landing page to bardzo popularna metoda promocji usług i produktów, szczególnie wtedy, gdy niepotrzebna jest pełnowymiarowa strona internetowa. Jest to również twór, który pozycjonuje się nieco inaczej niż tradycyjną witrynę. W tym tekście opowiemy Ci, czym dokładnie jest landing page i jak zabrać się za pozycjonowanie takiego rozwiązania...
Każdy reklamodawca w systemie Google AdWords zastanawia się, w jaki sposób skutecznie sprawdzić efektywność swojej kampanii. Jest przecież tak wiele czynników, które mogą wpływać na skuteczność, że łatwo się w nich pogubić. Najważniejszym jednak jest CTR, która daje realne i precyzyjne wyniki dotyczące tego, ile warta jest kampania. W tym tekście dowiesz się, czym jest CTR i w jaki sposób można go poprawić...
Pozycjonowanie to oprócz szeregu czynności technicznych również zbieranie danych i analizowanie ich. Do tego właśnie potrzebny jest audyt SEO, który musi być przeprowadzony przed rozpoczęciem każdej współpracy z firmą pozycjonerską. Z tego artykułu dowiesz się, co może dać Ci dobrze przygotowany audyt SEO. Sprawdź, po co przeprowadza się audyt i jakie dane można z niego uzyskać...
Ludzie zakładają strony internetowe z wielu różnych powodów. Jedni chcą dzielić się swoją wiedzą na konkretny temat, innym marzy się zwiększenie sprzedaży i poprawienie swoich zarobków. Niezależnie jednak od celu, jaki przyświeca twórcy strony internetowej, bardzo ważny jest ruch. Ten czynnik jest niezwykle ważny, ponieważ daje wiedzę na temat tego, kto i w jakiej ilości odwiedza daną witrynę. W tym tekście poznasz kilka sposobów na skierowanie ruchu na Twój internetowy adres...
Witamy! Stosujemy pliki cookie w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania serwisu. Możemy również wykorzystywać pliki cookie własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, w szczególności dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookie wymaga zgody, którą możesz wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli chcesz dostosować swoje zgody dla nas i naszych partnerów, kliknij „Zarządzaj cookies”. Wyrażoną zgodę możesz wycofać w każdym momencie, zmieniając wybrane ustawienia.
Zobacz więcej
Twoja prywatność
Poniżej możesz zmienić ustawienia plików cookies naszych i naszych partnerów. Korzystanie przez nas z plików cookie analitycznych oraz marketingowych wymaga Twojej zgody. W ramach cookies marketingowych wydzieliliśmy kategorię plików cookie związanych z wyświetlaniem reklam w związku z korzystaniem ze stron internetowych (reklamowe pliki cookie) oraz plików cookie pozwalających na docieranie do Ciebie ze spersonalizowaną reklamą w portalach społecznościowych (pliki cookie mediów społecznościowych). Więcej informacji o poszczególnych kategoriach plików cookie, które stosujemy w serwisie, znajdziesz poniżej.
Jeżeli chcesz zmieniać preferencje plików cookie, przesuń suwak przy wybranej kategorii, żebyśmy stosowali tylko niezbędne pliki cookie, a następnie kliknij „Zapisz ustawienia i zamknij”. Masz prawo do wglądu w swoje ustawienia oraz do ich zmiany w dowolnym czasie.
W celu zarzadzania cookies szukaj w stopce.
Zarządzaj plikami cookies
Niezbędne pliki cookies
Niezbędne pliki cookie czynią stronę użyteczną włączając podstawowe funkcje,
takie jak nawigacja po stronie i dostęp do zabezpieczonych obszarów strony.
Strona internetowa nie może działać prawidłowo bez tych plików cookie.
Preferencyjne pliki cookies
Pliki cookie dotyczące preferencji umożliwiają stronie internetowej
zapamiętanie informacji, które zmieniają sposób zachowania lub wygląd strony internetowej,
np. preferowany język lub region, w którym się znajdujesz.
Statystyczne pliki cookies
Statystyczne pliki cookie pomagają właścicielom witryn zrozumieć, w jaki sposób
odwiedzający wchodzą w interakcję ze stronami internetowymi, zbierając i zgłaszając informacje anonimowo.
Dzięki tym anonimowym informacjom możemy polepszać jej wygląd i funkcjonalność.
Marketingowe pliki cookies
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach
internetowych. Intencją jest wyświetlanie reklam, które są odpowiednie i angażujące dla indywidualnego
użytkownika, a tym samym bardziej wartościowe dla wydawców i reklamodawców zewnętrznych.
Dzięki temu zobaczysz tylko te reklamy, które spełniają Twoje oczekiwania