Tradycyjne media powoli ustępują pola nowoczesnym portalom pokroju YouTube. Coraz więcej użytkowników chętniej korzysta z “telewizji” internetowej niż z klasycznych rozwiązań. Wraz ze wzrostem znaczenia Internetu reklamodawcy zaczynają przekonywać się do tego medium. Z dzisiejszego tekstu dowiesz się, czy reklama w YouTube jest opłacalna dla Twojego biznesu...
Każda firma chce, by jej strona WWW była najlepsza, miała najwięcej odwiedzin oraz by jej współczynnik konwersji był możliwie najlepszy. Aby jednak to było możliwe, potrzebne jest nieco działań marketingowych. Jeżeli już odkryłeś system Google AdWords, musisz koniecznie poznać reklamy display, które możesz za jego pośrednictwem emitować. Z tego tekstu dowiesz się, jakie są największe zalety tego typu promocji...
Jeżeli prowadzisz e-biznes i strona internetowa jest kluczowym medium, z którego korzystają Twoi klienci, dobrze jest, jeśli odpowiednio ją zabezpieczasz. Nie zdajesz sobie bowiem sprawy, jak łatwo jest wpaść w ręce hakera i stracić panowanie nad serwisem. Z tego tekstu dowiesz się, w jaki sposób możesz łatwo uchronić się przed atakami i spać spokojnie...
Jeżeli posiadasz sklep internetowy, zapewne wiesz, jak trudno jest nakłonić klienta do wykonania konkretnego celu na Twojej stronie. Niejednokrotnie bywa tak, że użytkownik przegląda kategorię produktową, dobiera rozmiar oraz kolor produktu a w ostatniej chwili rezygnuje z zakupu i opuszcza stronę. Przyczyn takiego zachowania może być wiele, ale istotniejsze jest to, jak na nowo dotrzeć do tego klienta i sprawić, by dokończył, proces, który zaczął? Tego dowiesz się z poniższego tekstu...
Firmowa strona internetowa to podstawa. To wie każdy i nie trzeba o tym przekonywać żadnego przedsiębiorcy. Istnieje jednak kilka możliwości, jeśli chodzi o budowę firmowej witryny. Dwie najpopularniejsze z nich to zwykła strona z klasycznymi zakładkami oraz strona typu one-page. Czym jest i kiedy opłaca się zastosować drugą opcję? Więcej dowiesz się z tego tekstu...
Nazwa strony internetowej to element, który może okazać się kluczowy w procesie promocji oraz liczby odwiedzin Twojej witryny. Dlatego właśnie domena, którą wybierzesz, powinna być odpowiednio dobrana do charakteru Twojej firmy. Z tego tekstu dowiesz się, jaka powinna być dobra domena strony internetowej...
Witamy! Stosujemy pliki cookie w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania serwisu. Możemy również wykorzystywać pliki cookie własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, w szczególności dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookie wymaga zgody, którą możesz wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli chcesz dostosować swoje zgody dla nas i naszych partnerów, kliknij „Zarządzaj cookies”. Wyrażoną zgodę możesz wycofać w każdym momencie, zmieniając wybrane ustawienia.
Zobacz więcej
Twoja prywatność
Poniżej możesz zmienić ustawienia plików cookies naszych i naszych partnerów. Korzystanie przez nas z plików cookie analitycznych oraz marketingowych wymaga Twojej zgody. W ramach cookies marketingowych wydzieliliśmy kategorię plików cookie związanych z wyświetlaniem reklam w związku z korzystaniem ze stron internetowych (reklamowe pliki cookie) oraz plików cookie pozwalających na docieranie do Ciebie ze spersonalizowaną reklamą w portalach społecznościowych (pliki cookie mediów społecznościowych). Więcej informacji o poszczególnych kategoriach plików cookie, które stosujemy w serwisie, znajdziesz poniżej.
Jeżeli chcesz zmieniać preferencje plików cookie, przesuń suwak przy wybranej kategorii, żebyśmy stosowali tylko niezbędne pliki cookie, a następnie kliknij „Zapisz ustawienia i zamknij”. Masz prawo do wglądu w swoje ustawienia oraz do ich zmiany w dowolnym czasie.
W celu zarzadzania cookies szukaj w stopce.
Zarządzaj plikami cookies
Niezbędne pliki cookies
Niezbędne pliki cookie czynią stronę użyteczną włączając podstawowe funkcje,
takie jak nawigacja po stronie i dostęp do zabezpieczonych obszarów strony.
Strona internetowa nie może działać prawidłowo bez tych plików cookie.
Preferencyjne pliki cookies
Pliki cookie dotyczące preferencji umożliwiają stronie internetowej
zapamiętanie informacji, które zmieniają sposób zachowania lub wygląd strony internetowej,
np. preferowany język lub region, w którym się znajdujesz.
Statystyczne pliki cookies
Statystyczne pliki cookie pomagają właścicielom witryn zrozumieć, w jaki sposób
odwiedzający wchodzą w interakcję ze stronami internetowymi, zbierając i zgłaszając informacje anonimowo.
Dzięki tym anonimowym informacjom możemy polepszać jej wygląd i funkcjonalność.
Marketingowe pliki cookies
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach
internetowych. Intencją jest wyświetlanie reklam, które są odpowiednie i angażujące dla indywidualnego
użytkownika, a tym samym bardziej wartościowe dla wydawców i reklamodawców zewnętrznych.
Dzięki temu zobaczysz tylko te reklamy, które spełniają Twoje oczekiwania