Blog

Ostatnie wpisy

Słowa brandowe. Czy mają sens?

Kampanie AdWords mogą być bardzo zróżnicowane. Jednym z często wykorzystywanych formatów jest grupa...

Video, czy obrazki? Jakie posty na FB będą najlepsze dla Twojej firmy?

Facebook wciąż jest obowiązkowym elementem obecności firmy w mediach społecznościowych. Zawdzięcza t...

Dlaczego warto wprowadzić firmę na Instagram?

Instagram to portal społecznościowy, który zrzesza prawie 600 milionów użytkowników, co jest powalaj...

One page dla Twojej firmy - czy warto?

Do niedawna większość stron internetowych wyglądała podobnie. Menu, podstrony a na nich tekst ze zdj...

Współpraca z blogerami - czy można na niej zarobić?

Blogerzy to obecnie jedna z najbardziej wpływowych grup w Internecie. Codziennie tysiące użytkownikó...

Influencer marketing - co to takiego?

Na pewno znasz tę sytuację – chcesz kupić nowy komputer i zastanawiasz się, który model wybrać. Nagl...

5 największych mitów dotyczących e-mail marketingu

E-mail marketing – metoda promocji firmy, którą jedni kochają, zaś inni nienawidzą. Przez lata funkc...

Reklama w YouTube? Czy to się opłaca?

Tradycyjne media powoli ustępują pola nowoczesnym portalom pokroju YouTube. Coraz więcej użytkownikó...

Remarketing, czyli śladami zaginionego klienta

Jeżeli posiadasz sklep internetowy, zapewne wiesz, jak trudno jest nakłonić klienta do wykonania kon...

Poznaj 5 cech dobrych tekstów na WWW

Strona internetowa to obecnie podstawa działania niemal każdej firmy. To właśnie witryna jest wizytó...

E-mail marketing: 10 zasad, które musisz przestrzegać.

W opinii społecznej panuje przekonanie, że e-mail marketing jest nieskutecznym sposobem na zdobywani...

Marketing internetowy? Od czego warto zacząć? 5 sposobów. Część druga.

To pytanie zadaje sobie wielu posiadaczy sklepów internetowych czy też właścicieli firm świadczących...

up