Blog

Ostatnie wpisy

Czy warto korzystać z gotowych systemów CMS?

W internecie jest wiele darmowych rozwiązań systemów do zarządzania treścią na stronie (CMS - z ang....

Optymalizacja stron mobilnych - jak to robić?

Obecnie szacuje się, że 75% wszystkich użytkowników Internetu posiada urządzenia mobilne i korzysta...

Czy warto inwestować w szablony Allegro?

Sprzedaż na Allegro bardzo często przypomina polowanie na klienta. W tym najpopularniejszym serwisie...

Google Shop? Czy warto skorzystać?

Google Shop to opcja, która funkcjonuje w Polsce już od kilku lat. Coraz więcej przedsiębiorców decy...

5 największych mitów dotyczących e-mail marketingu

E-mail marketing – metoda promocji firmy, którą jedni kochają, zaś inni nienawidzą. Przez lata funkc...

Reklama w YouTube? Czy to się opłaca?

Tradycyjne media powoli ustępują pola nowoczesnym portalom pokroju YouTube. Coraz więcej użytkownikó...

Reklama display w AdWords? Z czym to się je?

Każda firma chce, by jej strona WWW była najlepsza, miała najwięcej odwiedzin oraz by jej współczynn...

5 dobrych praktyk, zabezpieczających Twoją stronę WWW

Jeżeli prowadzisz e-biznes i strona internetowa jest kluczowym medium, z którego korzystają Twoi kli...

Remarketing, czyli śladami zaginionego klienta

Jeżeli posiadasz sklep internetowy, zapewne wiesz, jak trudno jest nakłonić klienta do wykonania kon...

Kiedy strona one-page jest dobrym rozwiązaniem?

Firmowa strona internetowa to podstawa. To wie każdy i nie trzeba o tym przekonywać żadnego przedsię...

Jak wybrać domenę strony internetowej?

Nazwa strony internetowej to element, który może okazać się kluczowy w procesie promocji oraz liczby...

Poznaj 5 cech dobrych tekstów na WWW

Strona internetowa to obecnie podstawa działania niemal każdej firmy. To właśnie witryna jest wizytó...

up