Sklepy internetowe, Strony www
Google Shop? Czy warto skorzystać?
Google Shop to opcja, która funkcjonuje w Polsce już od kilku lat. Coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na skorzystanie z tego typu reklamy, ale czy Google Shop jest naprawdę skuteczny? Czy rzeczywiście wspiera e-commerce i podnosi sprzedaż produktów? Wszystkiego dowiesz się z tego tekstu...
Marketing, E-mail marketing
5 największych mitów dotyczących e-mail marketingu
E-mail marketing – metoda promocji firmy, którą jedni kochają, zaś inni nienawidzą. Przez lata funkcjonowania wokół e-mail marketingu narosło wiele mitów, które skutecznie mogą odstraszać przedsiębiorców przed korzystaniem z tego typu metod reklamy. W dzisiejszym tekście przedstawimy Ci 5 najczęściej powtarzanych mitów związanych z marketingiem realizowanym przez wiadomości e-mail...
Strony www, Marketing
Reklama w YouTube? Czy to się opłaca?
Tradycyjne media powoli ustępują pola nowoczesnym portalom pokroju YouTube. Coraz więcej użytkowników chętniej korzysta z “telewizji” internetowej niż z klasycznych rozwiązań. Wraz ze wzrostem znaczenia Internetu reklamodawcy zaczynają przekonywać się do tego medium. Z dzisiejszego tekstu dowiesz się, czy reklama w YouTube jest opłacalna dla Twojego biznesu...
Reklama display w AdWords? Z czym to się je?
Każda firma chce, by jej strona WWW była najlepsza, miała najwięcej odwiedzin oraz by jej współczynnik konwersji był możliwie najlepszy. Aby jednak to było możliwe, potrzebne jest nieco działań marketingowych. Jeżeli już odkryłeś system Google AdWords, musisz koniecznie poznać reklamy display, które możesz za jego pośrednictwem emitować. Z tego tekstu dowiesz się, jakie są największe zalety tego typu promocji...
Strony www
5 dobrych praktyk, zabezpieczających Twoją stronę WWW
Jeżeli prowadzisz e-biznes i strona internetowa jest kluczowym medium, z którego korzystają Twoi klienci, dobrze jest, jeśli odpowiednio ją zabezpieczasz. Nie zdajesz sobie bowiem sprawy, jak łatwo jest wpaść w ręce hakera i stracić panowanie nad serwisem. Z tego tekstu dowiesz się, w jaki sposób możesz łatwo uchronić się przed atakami i spać spokojnie...
Sklepy internetowe, Marketing, Marketing internetowy
Remarketing, czyli śladami zaginionego klienta
Jeżeli posiadasz sklep internetowy, zapewne wiesz, jak trudno jest nakłonić klienta do wykonania konkretnego celu na Twojej stronie. Niejednokrotnie bywa tak, że użytkownik przegląda kategorię produktową, dobiera rozmiar oraz kolor produktu a w ostatniej chwili rezygnuje z zakupu i opuszcza stronę. Przyczyn takiego zachowania może być wiele, ale istotniejsze jest to, jak na nowo dotrzeć do tego klienta i sprawić, by dokończył, proces, który zaczął? Tego dowiesz się z poniższego tekstu...