Strony www
5 dobrych praktyk, zabezpieczających Twoją stronę WWW
Jeżeli prowadzisz e-biznes i strona internetowa jest kluczowym medium, z którego korzystają Twoi klienci, dobrze jest, jeśli odpowiednio ją zabezpieczasz. Nie zdajesz sobie bowiem sprawy, jak łatwo jest wpaść w ręce hakera i stracić panowanie nad serwisem. Z tego tekstu dowiesz się, w jaki sposób możesz łatwo uchronić się przed atakami i spać spokojnie...
Sklepy internetowe, Marketing, Marketing internetowy
Remarketing, czyli śladami zaginionego klienta
Jeżeli posiadasz sklep internetowy, zapewne wiesz, jak trudno jest nakłonić klienta do wykonania konkretnego celu na Twojej stronie. Niejednokrotnie bywa tak, że użytkownik przegląda kategorię produktową, dobiera rozmiar oraz kolor produktu a w ostatniej chwili rezygnuje z zakupu i opuszcza stronę. Przyczyn takiego zachowania może być wiele, ale istotniejsze jest to, jak na nowo dotrzeć do tego klienta i sprawić, by dokończył, proces, który zaczął? Tego dowiesz się z poniższego tekstu...
Strony www, UX
Kiedy strona one-page jest dobrym rozwiązaniem?
Firmowa strona internetowa to podstawa. To wie każdy i nie trzeba o tym przekonywać żadnego przedsiębiorcy. Istnieje jednak kilka możliwości, jeśli chodzi o budowę firmowej witryny. Dwie najpopularniejsze z nich to zwykła strona z klasycznymi zakładkami oraz strona typu one-page. Czym jest i kiedy opłaca się zastosować drugą opcję? Więcej dowiesz się z tego tekstu...
Jak wybrać domenę strony internetowej?
Nazwa strony internetowej to element, który może okazać się kluczowy w procesie promocji oraz liczby odwiedzin Twojej witryny. Dlatego właśnie domena, którą wybierzesz, powinna być odpowiednio dobrana do charakteru Twojej firmy. Z tego tekstu dowiesz się, jaka powinna być dobra domena strony internetowej...
Strony www, Marketing
Poznaj 5 cech dobrych tekstów na WWW
Strona internetowa to obecnie podstawa działania niemal każdej firmy. To właśnie witryna jest wizytówką oraz często pierwszym kontaktem, jaki potencjalny klient złapie z Twoją firmą. Ważne jest więc, by content, który znajduje się w serwisie, był wartościowy. Dzisiaj opowiemy Ci o tym, jakie powinny być teksty znajdujące się na Twojej firmowej stronie WWW...
RWD, UX, SEO
Słownik pojęć internetowych
Doskonale zdajemy sobie sprawę, że w trakcie rozmów z klientami czasem zdarza nam się używać słów, które niewiele mówią naszym rozmówcą. To zrozumiałe. Specjalistyczne zwroty, którymi posługujemy się w naszej branży mogą brzmieć obco. Dlatego też postanowiliśmy rzucić nieco światła na niektóre pojęcia, aby każdy mógł zrozumieć o czym mówimy...