Sklepy internetowe, Platformy B2B, UX
Polski e-commerce w 2024 roku: podsumowanie, wnioski
i perspektywy na 2025
Rynek e-commerce w Polsce w 2024 roku wszedł w fazę stabilizacji po latach dynamicznego wzrostu, jednocześnie wprowadzając innowacje, które odpowiadają na zmieniające się potrzeby klientów...
Platformy B2B, UX
7 funkcjonalności, które musisz mieć w swojej platformie B2B
Zwiększona migracja sprzedaży B2B do internetu to zjawisko, jakie możemy obserwować już od kilku lat. Widzimy, że rynek mocno ewoluuje i można już zaryzykować stwierdzenie, że wchodzi w fazę dojrzałości. Dostępnych jest wiele różnych rozwiązań,
a dostawcy platform B2B dokładają wszelkich starań, by usprawnić proces zakupowy dla klientów.
Optymalizacja stron www, UX, Grafika
Top lista błędów UX
UX, czyli User Experience (doświadczenie użytkownika), odnosi się do wszystkich aspektów interakcji użytkownika z produktem, stroną internetową, aplikacją czy usługą, a także do emocji i reakcji użytkownika, które mu towarzyszą. UX obejmuje wszystko, czego użytkownik doświadcza podczas korzystania z produktu lub usługi, począwszy od pierwszego kontaktu aż po końcowe wrażenia.
Optymalizacja stron www, UX, Grafika
Punkty styku z marką w ecommerce – dlaczego są kluczowe dla biznesu?
Ten rok będzie bardzo ciekawym rokiem dla branży ecommerce. Mówi się, że sklepy internetowe są prowadzone już nie przez firmy handlowe, a przez firmy technologiczne. Technologia i wybór odpowiednich narzędzi do prowadzenia biznesu online były w minionym roku i nadal są jednymi z najważniejszych decyzji, które firmy muszą podjąć, aby skutecznie sprzedawać w środowisku internetowym.
Marketing internetowy, UX
Dark patterns - czym są i czy zawsze są “dark”
Dark Patterns to wzorce projektowe, które - na najwyższym poziomie ogólności - są stosowane, aby zmanipulować użytkownika podejmującego decyzję w taki sposób, aby było to korzystne dla danego biznesu/ instytucji itp.
Strony www, Marketing internetowy, UX
Jak przygotować dobry landing page - część 2
W poprzednim artykule skoncentrowaliśmy się na przedstawieniu najważniejszych elementów skutecznego landing page pod kątem UXowym.
W tej części natomiast przedstawimy wskazówki do zbudowania efektywnego landing page w aspekcie marketingowo-komunikacyjnym.