Sklepy internetowe, Marketing, Marketing internetowy
Remarketing, czyli śladami zaginionego klienta
Jeżeli posiadasz sklep internetowy, zapewne wiesz, jak trudno jest nakłonić klienta do wykonania konkretnego celu na Twojej stronie. Niejednokrotnie bywa tak, że użytkownik przegląda kategorię produktową, dobiera rozmiar oraz kolor produktu a w ostatniej chwili rezygnuje z zakupu i opuszcza stronę. Przyczyn takiego zachowania może być wiele, ale istotniejsze jest to, jak na nowo dotrzeć do tego klienta i sprawić, by dokończył, proces, który zaczął? Tego dowiesz się z poniższego tekstu...
Strony www, Marketing
Poznaj 5 cech dobrych tekstów na WWW
Strona internetowa to obecnie podstawa działania niemal każdej firmy. To właśnie witryna jest wizytówką oraz często pierwszym kontaktem, jaki potencjalny klient złapie z Twoją firmą. Ważne jest więc, by content, który znajduje się w serwisie, był wartościowy. Dzisiaj opowiemy Ci o tym, jakie powinny być teksty znajdujące się na Twojej firmowej stronie WWW...
Marketing, Marketing internetowy
Marketing internetowy? Od czego warto zacząć? 5 sposobów. Część druga.
To pytanie zadaje sobie wielu posiadaczy sklepów internetowych czy też właścicieli firm świadczących różnorakie usługi. Od czego zacząć? W jaki sposób możemy promować swoją witrynę w internecie? Zachęcamy do lektury poniższego tekstu aby poznać odpowiedzi na te pytania...
Marketing, Marketing internetowy, E-mail marketing
Marketing internetowy? Od czego warto zacząć? Przedstawiamy 5 sposobów.
To pytanie zadaje sobie wielu posiadaczy sklepów internetowych czy też właścicieli firm świadczących różnorodne usługi. Od czego zacząć? W jaki sposób możemy promować swoją witrynę w internecie? Zachęcamy do lektury poniższego tekstu aby poznać odpowiedzi na te pytania...
Marketing, Marketing internetowy
5 składników dobrego content marketingu.
Wartościowy content to wszystko. Takie hasło można usłyszeć na każdym kroku. Co to jednak oznacza? Czym jest content marketing i jak wpływa na promowanie marki? W tym tekście znajdziesz 5 składników z których powinien składać się Twój content marketing...
Strony www, Marketing
5 powodów, dla których Twoja firma powinna mieć stronę WWW.
Każdy chyba słyszał pogląd, który głosi, że jeżeli nie można Cię znaleźć w Internecie, to nie istniejesz. Jest w tym dużo prawdy, szczególnie jeżeli chodzi o firmy. Czym więcej informacji na temat swojego przedsiębiorstwa umieścisz w sieci, tym większa szansa, że klienci Cię zauważą. Jak to zrobić? Pierwszym krokiem jest założenie strony WWW. Jakie są zalety tego rozwiązania? Poznaj pięć powodów, dla których Twoja firma powinna mieć stronę internetową...