Czym jest landing page i jak go pozycjonować?
Landing page to bardzo popularna metoda promocji usług i produktów, szczególnie wtedy, gdy niepotrzebna jest pełnowymiarowa strona internetowa. Jest to również twór, który pozycjonuje się nieco inaczej niż tradycyjną witrynę. W tym tekście opowiemy Ci, czym dokładnie jest landing page i jak zabrać się za pozycjonowanie takiego rozwiązania...
Wskaźnik CTR - co może zrobić dla Twojej strony?
Każdy reklamodawca w systemie Google AdWords zastanawia się, w jaki sposób skutecznie sprawdzić efektywność swojej kampanii. Jest przecież tak wiele czynników, które mogą wpływać na skuteczność, że łatwo się w nich pogubić. Najważniejszym jednak jest CTR, która daje realne i precyzyjne wyniki dotyczące tego, ile warta jest kampania. W tym tekście dowiesz się, czym jest CTR i w jaki sposób można go poprawić...
SEO
Dlaczego warto przeprowadzić audyt SEO?
Pozycjonowanie to oprócz szeregu czynności technicznych również zbieranie danych i analizowanie ich. Do tego właśnie potrzebny jest audyt SEO, który musi być przeprowadzony przed rozpoczęciem każdej współpracy z firmą pozycjonerską. Z tego artykułu dowiesz się, co może dać Ci dobrze przygotowany audyt SEO. Sprawdź, po co przeprowadza się audyt i jakie dane można z niego uzyskać...
Strony www, Pozycjonowanie, Social Media
4 sposoby na zdobycie ruchu na stronie
Ludzie zakładają strony internetowe z wielu różnych powodów. Jedni chcą dzielić się swoją wiedzą na konkretny temat, innym marzy się zwiększenie sprzedaży i poprawienie swoich zarobków. Niezależnie jednak od celu, jaki przyświeca twórcy strony internetowej, bardzo ważny jest ruch. Ten czynnik jest niezwykle ważny, ponieważ daje wiedzę na temat tego, kto i w jakiej ilości odwiedza daną witrynę. W tym tekście poznasz kilka sposobów na skierowanie ruchu na Twój internetowy adres...
Pozycjonowanie, SEO
Black Hat SEO, czyli czego unikać pozycjonując stronę?
Pozycjonowanie ma wiele oblicz. Jest to proces, który wymaga wiedzy, doświadczenia oraz przede wszystkim cierpliwości. Niestety, ale czasami to właśnie tej ostatniej cechy brakuje początkującym pozycjonerom oraz przedsiębiorcom, promującym swoje strony WWW na własną rękę. Właśnie w takich momentach bardzo często korzystają z Black Hat SEO, czyli zbioru praktyk, które są zakazane, ale też dają szybkie efekty. Z tego tekstu dowiesz się, jakie są najpopularniejsze metody “czarnego” SEO...
Nowość od Google - narzędzie do promowania lokalnych firm
Jesteś właścicielem małej lub średniej firmy i zależy Ci na poszerzeniu grona lokalnych odbiorców? Google przygotowało coś właśnie dla Ciebie. Chodzi o bezpłatną usługę Google posts, która pozwoli Ci dotrzeć poprzez wyszukiwarkę do stałych klientów i poinformować nowych odbiorców o promocjach, produktach i wydarzeniach. Z tego tekstu dowiesz się czym dokładnie jest usługa Google posts i jak z niej skorzystać...