Wdrażamy platformy B2B i sklepy internetowe z dedykowanymi modułami dla branży HoReCa, takimi jak konfiguratory, moduł kontrahentów czy zarządzania ofertami.
Na pewno znasz tę sytuację – chcesz kupić nowy komputer i zastanawiasz się, który model wybrać. Nagle natrafiasz na recenzję lub filmik na YouTube przedstawiający zalety i wady modelu, który Cię interesuje. Pod wpływem opinii autora podejmujesz ostateczną decyzję i decydujesz się na zakup tego konkretnego komputera. Możesz tego nie wiedzieć, ale tak właśnie wygląda influencer marketing...
Skuteczna reklama w Internecie to marzenie niejednego przedsiębiorcy, chcącego rozszerzyć swoją działalność i podnieść zyski. Gdzie jednak należy się pokazywać, by dotrzeć do jak największej ilości użytkowników? Odpowiedź jest prosta – poczta Gmail. Dowiedz się więcej o tej formie reklamy...
W marketingu internetowym niezwykle ważne jest to, by trafić do użytkowników, którzy są potencjalnie zainteresowani promowanymi produktami lub usługami. Jak się okazuje, nie jest to takie proste, jak mogłoby się wydawać. Jednak dzięki platformie reklamowej AdWords określenie grupy docelowej staje się nieco mniej skomplikowane. Z tego tekstu dowiesz się więcej na temat targetowania reklam w Google AdWords...
Blog to idealne narzędzie marketingowe do zwiększania widoczności Twojej strony internetowej. Blogi są bardzo często wykorzystywane przez pozycjonerów, którzy widzą w nich ogromny potencjał. Jak powinien być zoptymalizowany blog Twojej firmy, by był nie tylko atrakcyjny dla czytelnika, ale i dla robotów Google odpowiedzialnych za pozycjonowanie? Poznaj 5 najważniejszych elementów...
Jeżeli jesteś właścicielem firmy, z całą pewnością zależy Ci na tym, aby była ona widoczna dla klientów i żeby mogli znaleźć w Internecie jak najwięcej informacji o jej funkcjonowaniu. Z pomocą przyszło narzędzie – Google Moja Firma. Dzięki niemu potencjalni klienci już nigdy nie będą mieli problemu ze znalezieniem Twojego przedsiębiorstwa. Dowiedz się o nim więcej...
Pozycjonowanie i SEO to obecnie w świadomości wielu użytkowników Internetu dwie nazwy określające to samo zjawisko. Wbrew pozorom jest to jednak błędne przeświadczenie, które może powodować pewne nieporozumienia pomiędzy Tobą a pozycjonerem, który dla Ciebie pracuje. Czym więc jest SEO, a czym pozycjonowanie i czy cokolwiek łączy te dwa pojęcia? Wszystkiego dowiesz się z tego tekstu...
Witamy! Stosujemy pliki cookie w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania serwisu. Możemy również wykorzystywać pliki cookie własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, w szczególności dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookie wymaga zgody, którą możesz wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli chcesz dostosować swoje zgody dla nas i naszych partnerów, kliknij „Zarządzaj cookies”. Wyrażoną zgodę możesz wycofać w każdym momencie, zmieniając wybrane ustawienia.
Zobacz więcej
Twoja prywatność
Poniżej możesz zmienić ustawienia plików cookies naszych i naszych partnerów. Korzystanie przez nas z plików cookie analitycznych oraz marketingowych wymaga Twojej zgody. W ramach cookies marketingowych wydzieliliśmy kategorię plików cookie związanych z wyświetlaniem reklam w związku z korzystaniem ze stron internetowych (reklamowe pliki cookie) oraz plików cookie pozwalających na docieranie do Ciebie ze spersonalizowaną reklamą w portalach społecznościowych (pliki cookie mediów społecznościowych). Więcej informacji o poszczególnych kategoriach plików cookie, które stosujemy w serwisie, znajdziesz poniżej.
Jeżeli chcesz zmieniać preferencje plików cookie, przesuń suwak przy wybranej kategorii, żebyśmy stosowali tylko niezbędne pliki cookie, a następnie kliknij „Zapisz ustawienia i zamknij”. Masz prawo do wglądu w swoje ustawienia oraz do ich zmiany w dowolnym czasie.
W celu zarzadzania cookies szukaj w stopce.
Zarządzaj plikami cookies
Niezbędne pliki cookies
Niezbędne pliki cookie czynią stronę użyteczną włączając podstawowe funkcje,
takie jak nawigacja po stronie i dostęp do zabezpieczonych obszarów strony.
Strona internetowa nie może działać prawidłowo bez tych plików cookie.
Preferencyjne pliki cookies
Pliki cookie dotyczące preferencji umożliwiają stronie internetowej
zapamiętanie informacji, które zmieniają sposób zachowania lub wygląd strony internetowej,
np. preferowany język lub region, w którym się znajdujesz.
Statystyczne pliki cookies
Statystyczne pliki cookie pomagają właścicielom witryn zrozumieć, w jaki sposób
odwiedzający wchodzą w interakcję ze stronami internetowymi, zbierając i zgłaszając informacje anonimowo.
Dzięki tym anonimowym informacjom możemy polepszać jej wygląd i funkcjonalność.
Marketingowe pliki cookies
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach
internetowych. Intencją jest wyświetlanie reklam, które są odpowiednie i angażujące dla indywidualnego
użytkownika, a tym samym bardziej wartościowe dla wydawców i reklamodawców zewnętrznych.
Dzięki temu zobaczysz tylko te reklamy, które spełniają Twoje oczekiwania