UX, czyli User Experience (doświadczenie użytkownika), odnosi się do wszystkich aspektów interakcji użytkownika z produktem, stroną internetową, aplikacją czy usługą, a także do emocji i reakcji użytkownika, które mu towarzyszą. UX obejmuje wszystko, czego użytkownik doświadcza podczas korzystania z produktu lub usługi, począwszy od pierwszego kontaktu aż po końcowe wrażenia.
Branża oświetleniowa charakteryzuje się ogromną ofertą produktową, która jest przeznaczona dla gospodarstw indywidualnych, firm czy samorządów. Ilość kategorii produktowych, rozwiązań, systemów jest ogromna i trudna do sklasyfikowania.
Ten rok będzie bardzo ciekawym rokiem dla branży ecommerce. Mówi się, że sklepy internetowe są prowadzone już nie przez firmy handlowe, a przez firmy technologiczne. Technologia i wybór odpowiednich narzędzi do prowadzenia biznesu online były w minionym roku i nadal są jednymi z najważniejszych decyzji, które firmy muszą podjąć, aby skutecznie sprzedawać w środowisku internetowym.
Dark Patterns to wzorce projektowe, które - na najwyższym poziomie ogólności - są stosowane, aby zmanipulować użytkownika podejmującego decyzję w taki sposób, aby było to korzystne dla danego biznesu/ instytucji itp.
Kto nie lubi korzystać z dobrych okazji zakupowych? Lubimy je tak bardzo, że aż 67% polskich konsumentów twierdzi, że do zakupów zachęca ich atrakcyjna cena, 44% wskazuje, że kody rabatowe skłoniłyby ich do częstszych zakupów online, a 25% podaje atrakcyjne promocje jako czynnik decydujący o zakupie w danym sklepie (raport Ecommerce w Polsce 2023)
Internet rzeczy (IoT) to koncepcja i technologia polegająca na połączeniu różnego rodzaju urządzeń i obiektów z internetem, co umożliwia im zbieranie, przesyłanie i wymianę danych oraz interakcję z otoczeniem i innymi urządzeniami, bez bezpośredniego udziału człowieka. Wykorzystuje się w tym celu np. czipy RFID (Radio-Frequency Identification), czujniki ciepła, czujniki ruchu, czujniki GPS i inne.
Witamy! Stosujemy pliki cookie w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania serwisu. Możemy również wykorzystywać pliki cookie własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, w szczególności dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookie wymaga zgody, którą możesz wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli chcesz dostosować swoje zgody dla nas i naszych partnerów, kliknij „Zarządzaj cookies”. Wyrażoną zgodę możesz wycofać w każdym momencie, zmieniając wybrane ustawienia.
Zobacz więcej
Twoja prywatność
Poniżej możesz zmienić ustawienia plików cookies naszych i naszych partnerów. Korzystanie przez nas z plików cookie analitycznych oraz marketingowych wymaga Twojej zgody. W ramach cookies marketingowych wydzieliliśmy kategorię plików cookie związanych z wyświetlaniem reklam w związku z korzystaniem ze stron internetowych (reklamowe pliki cookie) oraz plików cookie pozwalających na docieranie do Ciebie ze spersonalizowaną reklamą w portalach społecznościowych (pliki cookie mediów społecznościowych). Więcej informacji o poszczególnych kategoriach plików cookie, które stosujemy w serwisie, znajdziesz poniżej.
Jeżeli chcesz zaakceptować wszystkie pliki cookie, kliknij „Zaakceptuj wszystkie”. Jeżeli natomiast chcesz, żebyśmy stosowali tylko niezbędne pliki cookie, kliknij „Zapisz ustawienia i zamknij”. Aby zmieniać preferencje plików cookie, przesuń suwak przy wybranej kategorii. Masz prawo do wglądu w swoje ustawienia oraz do ich zmiany w dowolnym czasie.
W celu zarzadzania cookies szukaj w stopce.
Zarządzaj plikami cookies
Niezbędne pliki cookies
Niezbędne pliki cookie czynią stronę użyteczną włączając podstawowe funkcje,
takie jak nawigacja po stronie i dostęp do zabezpieczonych obszarów strony.
Strona internetowa nie może działać prawidłowo bez tych plików cookie.
Preferencyjne pliki cookies
Pliki cookie dotyczące preferencji umożliwiają stronie internetowej
zapamiętanie informacji, które zmieniają sposób zachowania lub wygląd strony internetowej,
np. preferowany język lub region, w którym się znajdujesz.
Statystyczne pliki cookies
Statystyczne pliki cookie pomagają właścicielom witryn zrozumieć, w jaki sposób
odwiedzający wchodzą w interakcję ze stronami internetowymi, zbierając i zgłaszając informacje anonimowo.
Dzięki tym anonimowym informacjom możemy polepszać jej wygląd i funkcjonalność.
Marketingowe pliki cookies
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach
internetowych. Intencją jest wyświetlanie reklam, które są odpowiednie i angażujące dla indywidualnego
użytkownika, a tym samym bardziej wartościowe dla wydawców i reklamodawców zewnętrznych.
Dzięki temu zobaczysz tylko te reklamy, które spełniają Twoje oczekiwania