Blog

Ostatnie wpisy

Czy Twój biznes potrzebuje API?

W ostatnim czasie słowo API zyskało na popularności i wiele osób, których biznes działa w Internecie...

Jak wybrać oprogramowanie dla sklepu internetowego - Open source vs SaaS vs platforma dedykowana?

Osoby, które rozważają założenie sklepu internetowego w dzisiejszych czasach nie mogą narzekać na br...

Konkursy i loterie z nagrodami – skuteczne narzędzie zwiększające świadomość marki

Organizacja konkursów i loterii promocyjnych to jeden z najskuteczniejszych środków w kampaniach rek...

Najważniejsze daty w e-commerce, które pomogą zwiększyć Twoją sprzedaż

Branża e-commerce, podobnie jak sklepy stacjonarne ma wiele okazji, aby zachęcić swoich klientów do...

Co to są dyrektywy WCAG 2.0 i kto musi ich przestrzegać?

Internet stanowi otwartą przestrzeń, z której prawie każdy może korzystać bez ograniczeń. Prawie, bo...

PWA – co to takiego?

Progresywne aplikacje webowe (PWA) to zyskujący na popularności trend w świecie technologii internet...

UX i SEO W Ecommerce

O tym, że SEO to kluczowy element istnienia sklepu internetowego wie każdy. Nie każdy jednak wie, że...

Google AdWords bez słów kluczowych - czy to możliwe?

Każdy, kto ma do czynienia z systemem reklamowych Google Adwords wie, że opiera się ona w dużej mier...

Same day delivery - trend, za którym warto podążać

Rozwój technologii sprawił, że sprzedaż internetowa nie przypomina już tego topornego procesu sprzed...

Mobile first - co to takiego?

Przeglądając strony sklepów internetowych, można zauważyć gwałtowny wzrost zainteresowania dostosowa...

Poznaj 5 najciekawszych trendów e-commerce w 2018 roku

Rynek e-commerce stale się powiększa. Kupowanie w sieci nie jest już żadną nowością ani egzotyką. Ci...

Jak wykorzystać sztuczną inteligencję w e-commerce?

Sztuczna inteligencja otwiera przed ludzkością ogrom możliwości. Już dzisiaj jest wykorzystywana w w...

up