Blog

Ostatnie wpisy

Google AdWords bez słów kluczowych - czy to możliwe?

Każdy, kto ma do czynienia z systemem reklamowych Google Adwords wie, że opiera się ona w dużej mier...

Same day delivery - trend, za którym warto podążać

Rozwój technologii sprawił, że sprzedaż internetowa nie przypomina już tego topornego procesu sprzed...

Mobile first - co to takiego?

Przeglądając strony sklepów internetowych, można zauważyć gwałtowny wzrost zainteresowania dostosowa...

Poznaj 5 najciekawszych trendów e-commerce w 2018 roku

Rynek e-commerce stale się powiększa. Kupowanie w sieci nie jest już żadną nowością ani egzotyką. Ci...

Jak wykorzystać sztuczną inteligencję w e-commerce?

Sztuczna inteligencja otwiera przed ludzkością ogrom możliwości. Już dzisiaj jest wykorzystywana w w...

UX w kontekście SEO? czym jest?

UX (User Expierence) to dbanie o to, by odczucia użytkowników przebywających na konkretnej stronie i...

Porządek na koncie AdWords, czyli jak działają etykiety?

Kampanie reklamowe realizowane przez system Google AdWords przynoszą bardzo konkretne efekty i są ch...

UX i SEO w e-commerce

Podstawowym źródłem klientów dla sklepu internetowego jest ruch organiczny z wyszukiwarek internetow...

Reklama Google Shopping - co to takiego?

Jeśli prowadzisz sklep internetowy, z całą pewnością zastanawiasz się nad tym, w jaki sposób możesz...

SEO w e-commerce - 4 powody, dla których warto pozycjonować sklep internetowy

Branża e-commerce to bardzo dynamicznie rozwijająca się gałąź gospodarki. Wraz z rozwojem sklepów in...

Poznaj 6 najczęstszych błędów w pozycjonowaniu sklepów internetowych

Pozycjonowanie bardzo często wiąże się z dużym nakładem pracy i oczekiwaniem na efekty, które niekon...

Na co zwrócić uwagę przy optymalizacji sklepu internetowego?

Sklep internetowy musi przede wszystkim przyciągać użytkowników swoją użytecznością i łatwością w ob...

up