Marketing, Social Media
Współpraca z blogerami - czy można na niej zarobić?
Blogerzy to obecnie jedna z najbardziej wpływowych grup w Internecie. Codziennie tysiące użytkowników inspiruje się swoimi ulubionymi blogerami i kupuje towary lub usługi, które polecają. Blogerzy mają również inną zaletę – są idealnymi dostawcami wartościowych treści, co przydaje się w pozycjonowaniu i budowaniu marki. Z tego tekstu dowiesz się, jak od kuchni wygląda praca z blogerami...
Strony www, Marketing
Influencer marketing - co to takiego?
Na pewno znasz tę sytuację – chcesz kupić nowy komputer i zastanawiasz się, który model wybrać. Nagle natrafiasz na recenzję lub filmik na YouTube przedstawiający zalety i wady modelu, który Cię interesuje. Pod wpływem opinii autora podejmujesz ostateczną decyzję i decydujesz się na zakup tego konkretnego komputera. Możesz tego nie wiedzieć, ale tak właśnie wygląda influencer marketing...
Reklama Gmail - czy coś daje?
Skuteczna reklama w Internecie to marzenie niejednego przedsiębiorcy, chcącego rozszerzyć swoją działalność i podnieść zyski. Gdzie jednak należy się pokazywać, by dotrzeć do jak największej ilości użytkowników? Odpowiedź jest prosta – poczta Gmail. Dowiedz się więcej o tej formie reklamy...
Targetowanie reklam w AdWords
W marketingu internetowym niezwykle ważne jest to, by trafić do użytkowników, którzy są potencjalnie zainteresowani promowanymi produktami lub usługami. Jak się okazuje, nie jest to takie proste, jak mogłoby się wydawać. Jednak dzięki platformie reklamowej AdWords określenie grupy docelowej staje się nieco mniej skomplikowane. Z tego tekstu dowiesz się więcej na temat targetowania reklam w Google AdWords...
Strony www, Optymalizacja stron www, SEO, Grafika
Jak powinien wyglądać zoptymalizowany pod SEO blog?
Blog to idealne narzędzie marketingowe do zwiększania widoczności Twojej strony internetowej. Blogi są bardzo często wykorzystywane przez pozycjonerów, którzy widzą w nich ogromny potencjał. Jak powinien być zoptymalizowany blog Twojej firmy, by był nie tylko atrakcyjny dla czytelnika, ale i dla robotów Google odpowiedzialnych za pozycjonowanie? Poznaj 5 najważniejszych elementów...
Usługa Google Moja Firma? Co to takiego?
Jeżeli jesteś właścicielem firmy, z całą pewnością zależy Ci na tym, aby była ona widoczna dla klientów i żeby mogli znaleźć w Internecie jak najwięcej informacji o jej funkcjonowaniu. Z pomocą przyszło narzędzie – Google Moja Firma. Dzięki niemu potencjalni klienci już nigdy nie będą mieli problemu ze znalezieniem Twojego przedsiębiorstwa. Dowiedz się o nim więcej...