Szał na zakupy internetowe trwa niezmiennie od kilku lat. Polacy uwielbiają kupować w sieci. Na rynku jest bardzo dużo sklepów internetowych, ale nie wszystkie są zorganizowane tak, aby przyciągnąć do siebie kupujących. Jak powinien wyglądać i działać e-sklep, by być atrakcyjnym? Poniżej znajdziesz 5 wskazówek...
Czasy w których firmowa strona internetowa była tylko przerobionymi na wersję elektroniczną materiałami reklamowymi już dawno minęły. Rynek i użytkownicy wymagają teraz o wiele więcej. Potrzebują atrakcyjnej witryny, na której będą mogli poznać Twoją firmę i jej produkty. Jak więc powinna wyglądać profesjonalna strona WWW? Poniżej znajdziesz 5 wskazówek...
Wraz z rozwojem technologii, coraz więcej internautów przegląda sieć na urządzeniach mobilnych. Niestety, nie wszystkie witryny wyglądają dobrze w małych rozdzielczościach. Treść się rozpada, a rozmiar zdjęć nie pasuje do ekranów mobilnych. Dlaczego tak się dzieje i co można z tym zrobić? Odpowiedź znajdziesz w tym tekście...
To, jak postrzegają Cię klienci, ma bardzo duży wpływ na wyniki finansowe, jakie osiąga Twoja firma. Dlatego właśnie bardzo ważne jest to, aby kreowany przez Ciebie wizerunek był spójny i niechaotyczny. Jak tego dokonać? Odpowiedzi znajdziesz w tym tekście...
Media społecznościowe to coś, bez czego w dzisiejszych czasach nie można się obejść. Wiedzą o tym największe firmy, które na swoich stronach fanpage umieszczają ciekawe informacje, elementy ofert oraz inne wartościowe z punktu widzenia ich klientów dane. Jednak co konkretnie mogą przynieść dobrze prowadzone profile w mediach społecznościowych i dlaczego warto je mieć...
Każdy chyba słyszał pogląd, który głosi, że jeżeli nie można Cię znaleźć w Internecie, to nie istniejesz. Jest w tym dużo prawdy, szczególnie jeżeli chodzi o firmy. Czym więcej informacji na temat swojego przedsiębiorstwa umieścisz w sieci, tym większa szansa, że klienci Cię zauważą. Jak to zrobić? Pierwszym krokiem jest założenie strony WWW. Jakie są zalety tego rozwiązania? Poznaj pięć powodów, dla których Twoja firma powinna mieć stronę internetową...
Witamy! Stosujemy pliki cookie w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania serwisu. Możemy również wykorzystywać pliki cookie własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, w szczególności dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookie wymaga zgody, którą możesz wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli chcesz dostosować swoje zgody dla nas i naszych partnerów, kliknij „Zarządzaj cookies”. Wyrażoną zgodę możesz wycofać w każdym momencie, zmieniając wybrane ustawienia.
Zobacz więcej
Twoja prywatność
Poniżej możesz zmienić ustawienia plików cookies naszych i naszych partnerów. Korzystanie przez nas z plików cookie analitycznych oraz marketingowych wymaga Twojej zgody. W ramach cookies marketingowych wydzieliliśmy kategorię plików cookie związanych z wyświetlaniem reklam w związku z korzystaniem ze stron internetowych (reklamowe pliki cookie) oraz plików cookie pozwalających na docieranie do Ciebie ze spersonalizowaną reklamą w portalach społecznościowych (pliki cookie mediów społecznościowych). Więcej informacji o poszczególnych kategoriach plików cookie, które stosujemy w serwisie, znajdziesz poniżej.
Jeżeli chcesz zmieniać preferencje plików cookie, przesuń suwak przy wybranej kategorii, żebyśmy stosowali tylko niezbędne pliki cookie, a następnie kliknij „Zapisz ustawienia i zamknij”. Masz prawo do wglądu w swoje ustawienia oraz do ich zmiany w dowolnym czasie.
W celu zarzadzania cookies szukaj w stopce.
Zarządzaj plikami cookies
Niezbędne pliki cookies
Niezbędne pliki cookie czynią stronę użyteczną włączając podstawowe funkcje,
takie jak nawigacja po stronie i dostęp do zabezpieczonych obszarów strony.
Strona internetowa nie może działać prawidłowo bez tych plików cookie.
Preferencyjne pliki cookies
Pliki cookie dotyczące preferencji umożliwiają stronie internetowej
zapamiętanie informacji, które zmieniają sposób zachowania lub wygląd strony internetowej,
np. preferowany język lub region, w którym się znajdujesz.
Statystyczne pliki cookies
Statystyczne pliki cookie pomagają właścicielom witryn zrozumieć, w jaki sposób
odwiedzający wchodzą w interakcję ze stronami internetowymi, zbierając i zgłaszając informacje anonimowo.
Dzięki tym anonimowym informacjom możemy polepszać jej wygląd i funkcjonalność.
Marketingowe pliki cookies
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach
internetowych. Intencją jest wyświetlanie reklam, które są odpowiednie i angażujące dla indywidualnego
użytkownika, a tym samym bardziej wartościowe dla wydawców i reklamodawców zewnętrznych.
Dzięki temu zobaczysz tylko te reklamy, które spełniają Twoje oczekiwania