Dlaczego warto wprowadzić firmę na Instagram?
Instagram to portal społecznościowy, który zrzesza prawie 600 milionów użytkowników, co jest powalającym wynikiem. Powoli dochodzimy do momentu, w którym hegemonia panującego ciężką ręką Facebooka się skończy. Pretendentem do tronu jest obecnie Instagram i to najprawdopodobniej ten portal stanie się obowiązkowym elementem strategii marketingowej niemal każdej firmy...
One page dla Twojej firmy - czy warto?
Do niedawna większość stron internetowych wyglądała podobnie. Menu, podstrony a na nich tekst ze zdjęciami. Technologia rozwija się jednak tak szybko, że to, co wczoraj było szczytem designu, dzisiaj jest zaledwie “do przyjęcia”. Dzisiaj opowiemy Ci nieco o stronach internetowych typu one page i pomożemy zdecydować, czy to dobry pomysł na firmową witrynę....
Marketing, Social Media
Współpraca z blogerami - czy można na niej zarobić?
Blogerzy to obecnie jedna z najbardziej wpływowych grup w Internecie. Codziennie tysiące użytkowników inspiruje się swoimi ulubionymi blogerami i kupuje towary lub usługi, które polecają. Blogerzy mają również inną zaletę – są idealnymi dostawcami wartościowych treści, co przydaje się w pozycjonowaniu i budowaniu marki. Z tego tekstu dowiesz się, jak od kuchni wygląda praca z blogerami...
Strony www, Marketing
Influencer marketing - co to takiego?
Na pewno znasz tę sytuację – chcesz kupić nowy komputer i zastanawiasz się, który model wybrać. Nagle natrafiasz na recenzję lub filmik na YouTube przedstawiający zalety i wady modelu, który Cię interesuje. Pod wpływem opinii autora podejmujesz ostateczną decyzję i decydujesz się na zakup tego konkretnego komputera. Możesz tego nie wiedzieć, ale tak właśnie wygląda influencer marketing...
Marketing, E-mail marketing
5 największych mitów dotyczących e-mail marketingu
E-mail marketing – metoda promocji firmy, którą jedni kochają, zaś inni nienawidzą. Przez lata funkcjonowania wokół e-mail marketingu narosło wiele mitów, które skutecznie mogą odstraszać przedsiębiorców przed korzystaniem z tego typu metod reklamy. W dzisiejszym tekście przedstawimy Ci 5 najczęściej powtarzanych mitów związanych z marketingiem realizowanym przez wiadomości e-mail...
Strony www, Marketing
Reklama w YouTube? Czy to się opłaca?
Tradycyjne media powoli ustępują pola nowoczesnym portalom pokroju YouTube. Coraz więcej użytkowników chętniej korzysta z “telewizji” internetowej niż z klasycznych rozwiązań. Wraz ze wzrostem znaczenia Internetu reklamodawcy zaczynają przekonywać się do tego medium. Z dzisiejszego tekstu dowiesz się, czy reklama w YouTube jest opłacalna dla Twojego biznesu...